Cazza skrev 2014-03-08 10:35:30 följande:
Fyfan mitthemligajag, det låter inte alls roligt. Jag är iallafall hungrig, äter och får ibland behålla maten. Men min man får bära hit mat till mig för kag kan inte stå i eller känna lukt av kök. Potatismos är typ det enda jag kan äta! Absolut inte kött
Jag är också hungrig, skit hungrig! Men bara jag såg maten så har jag kräkts eller ens ett kex, jag har ätit kalla nudlar några kvällar som har funkat ganska bra även om dom kommit upp, haha feel you, när min har lagat mat eller ens öppnat kylskåpet har han haft fönstret öppet och full fläkt på vid sju på kvällen, snacka om att skvaller tanterna på gatan undrar vad vi håller på med, men de har varit riktigt riktigt hemskt, och alla dessa mediciner gör mig så trött och förstoppad eller diarré, blir torr i munnen och ont i huvudet, men förra veckan pratade läkarna om hypremis gravidarium?! Tror jag de hette, men äntligen fungerar de ju bättre så jag hoppas jag kan forsätta med zofranen någon vecka till och att de går över vid v 12...v 11 på måndag