• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Cazza

Jag bär mina barn på 3 och4 år då det behövs! Känner att det är ju massor av månader kvar och änsålänge är jag ju stark, så länge jag inte spyr då! Men idag har varit min bästa dag på veckor!! Från min graviditet nr 1 står det en anteckning under v 10 " illamående slut". Så jag hoppas!

• mitthemligajag
    LillaE87 skrev 2014-03-09 12:16:10 följande:

Någon mer än jag som upplevt flytningar med lite blod i? Jag har blödigt lite till och från ägget fäste.. :/ Har pratat med lite olika inom vården och de sa det var rätt vanligt i början av en graviditet. Men orolig blir man, hade ju gärna varit utan de där flytningarna. Någon annan som har haft så nu eller i tidigare graviditet? Kramkram

Jag hade bruna flytningar till och från v 5+4 till ca 7 sen har dom försvunnit helt, ju förr av mina vänner jag pratat med har de visst sig att faktiskt 3 av 4 haft bruna flytningar innan v 10! Och jag är i v 9+6 så jag klarade mig :)
  • LillaE87
    mitthemligajag skrev 2014-03-09 14:05:36 följande:
    Jag hade bruna flytningar till och från v 5+4 till ca 7 sen har dom försvunnit helt, ju förr av mina vänner jag pratat med har de visst sig att faktiskt 3 av 4 haft bruna flytningar innan v 10! Och jag är i v 9+6 så jag klarade mig :)

Tack för ditt svar! Vi har kämpat i ett och ett halvt år för det här barnet, så om det skulle bli ett missfall skulle jag inte orka försöka mer :( Ska ringa kvinnokliniken imorgon och försöka få en tid tidigare (har en tid den 24). Jag mår så psykiskt dåligt över det här, måste få något lugn så jag kan njuta av att vi är gravida. :/ Blöder mest på morgonen, efter jag sovit. Eller mitt på dagen när jag jobbar och stressar. Håll tummarna för våran lilla är ni snälla! Någon mer som haft samma?
  • Singoalla78

Ngn mer som har ont av närhet nu? som beröring,sex, kyssar mm? har tappat all lust ju :(

• Mamma201410
    Singoalla78 skrev 2014-03-09 15:57:34 följande:
    Ngn mer som har ont av närhet nu? som beröring,sex, kyssar mm? har tappat all lust ju :(
    All lust är bortblåst här med… Om vi lyckas en gång i veckan är det bra. Förut var det flera gånger i veckan… 
  • Singoalla78
    Mamma201410 skrev 2014-03-09 16:29:17 följande:
    All lust är bortblåst här med… Om vi lyckas en gång i veckan är det bra. Förut var det flera gånger i veckan… 
    Oki, va skönt å höra..samma här, ville vara nära hela tiden å mysa å nu vill jag bara kräkas av det å nämner han ngt så blir jag skitsur å tycker att han pressar mig, det blir inget ändå, haha
  • Sandiiiee
    LillaE87 skrev 2014-03-09 12:16:10 följande:
    Någon mer än jag som upplevt flytningar med lite blod i? Jag har blödigt lite till och från ägget fäste.. :/ Har pratat med lite olika inom vården och de sa det var rätt vanligt i början av en graviditet. Men orolig blir man, hade ju gärna varit utan de där flytningarna. Någon annan som har haft så nu eller i tidigare graviditet? Kramkram

Jag hade en ljusrosa blandad flytning igår och blev super orolig.. Jätte ledsen och tänkte att det går åt helvete, men det försvann och har inte vart något mer! Inte kul alls.. Hoppas det inte är något allvarligt. Är i vecka 7+5 idag
  • Singoalla78

V 10+1 ida med underlig känsla i magen....

• Singoalla78
    Mirakla skrev 2014-03-09 15:07:15 följande:
    Varit inne på gynakuten några timmar idag och skall tillbaka imorgon på icke akuttid, mår inte speciellt bra idag
    Oj,jag måste missat ngt, vad har hänt?
Svar på tråden BF Oktober 2014