• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • Singoalla78
    Mirakla skrev 2014-03-07 09:36:14 följande:
    Vad jobbigt ni verkar ha med oro och sånt hoppas ni kommer över det snart, själv har jag inte riktigt fattat att jag är gravid ännu ja förutom att jag mår dåligt och tappar vikt då. Ligger inte bönan riktigt inlindad i magen så den inte påverkas så lätt av lite puff utifrån?
    Jo den ligger väl skyddad...jag som e orolig efter annat fr innan,..
  • Singoalla78

Å flytningar som nästan e neongula.....from hell..

• Mirakla
    Singoalla78 skrev 2014-03-07 11:23:52 följande:
    Jo den ligger väl skyddad...jag som e orolig efter annat fr innan,..

Singoalla78 skrev 2014-03-07 11:28:45 följande:
    Å flytningar som nästan e neongula.....from hell..

Ja förlåt så mycket då
  • SC11
    Singoalla78 skrev 2014-03-07 11:22:42 följande:
    tack för svar, å va skönt å höra att det e ngn mer över 35 :)Oki, ja jag bär inte på min 3 åring heller, kan lyfta upp han på stolen (barstolar) ibland men undviker det om jag kan. Jag hade som du en liten brun flytning i mån å åkte in akut pga det, men allt var ok här med :) Mitt illamående är som puts väck på en dag, å även tröttheten ...sååå börjar man nojja sig för det....

Min lille e åxå rädd om magen men ibland så tänker han sig inte för. Vad jobbar du med?

Min syster jobbade in i det sista på ett dementboende, å det var tungt..fattade inte att hon vågade..

Skönt att allt såg bra ut! Man blir ju så rädd för minsta lilla! Mina symtom försvann ju också men nu har dom börjat återkomma.. trött och lite illamående igen..

Jag jobbar som undersköterska på sjukhus.. kommer bli omplacerad i v30 så jag är inte med patienterna då men det är stessigt ändå. Får se hur det blir. Sist fick jag havandesapspenning men det har dom dratt in på mitt jobb mär dom kom på att vi höggravida kan va samordnare istället.

Vad jobbar du med?
  • Singoalla78
    Mirakla skrev 2014-03-07 11:52:20 följande:

Ja förlåt så mycket då
    va?
  • Singoalla78
    SC11 skrev 2014-03-07 11:57:32 följande:

Skönt att allt såg bra ut! Man blir ju så rädd för minsta lilla! Mina symtom försvann ju också men nu har dom börjat återkomma.. trött och lite illamående igen..
    Jag jobbar som undersköterska på sjukhus.. kommer bli omplacerad i v30 så jag är inte med patienterna då men det är stessigt ändå. Får se hur det blir. Sist fick jag havandesapspenning men det har dom dratt in på mitt jobb mär dom kom på att vi höggravida kan va samordnare istället.
    Vad jobbar du med?
    Ja mne har ju en tendens att stissa upp sig, ahaa, misstänkte att det var inom vården när du skrev som du gjorde, jag e för tillfäller sjukskriven så jag kan ju ta det ganska så lungt på den fronten ...
  • choklaa

Var på VUL i går, fick se en liten där inne, som växt till sig 15,3mm och räknades ut till att vara i vecka 8+1. Nu kan vi åka på semester med sol och bad och bara njuta.

• joma2
    Tamara skrev 2014-03-07 07:40:45 följande:

Vad fuskigt det är med er som har slutet på september datum, ni har ju kommit så långt!
    Det känns underbart Tamara, men det beror ju på iu på ifrån vilken synvinkel man ser... jag tycker det går såååå sakta hahaha!!!
  • joma2
    Mymmlan skrev 2014-03-07 08:21:05 följande:
    Är också orolig. Inatt drömde jag att vi var på ul och det var tomt där inne. Bara hinnsäck och vatten... Usch vilken dröm.

Vi har ul den 19 så får väl veta då. 10+1 är det idag.
    Åh vad spännande!
  • joma2
    Singoalla78 skrev 2014-03-07 11:16:06 följande:
    Totalt förvirrad, jag är i v 10+0 på lörd, men det räknas ju att man går in i v 11 då :) så nej, den 3dje okt enl sista vul i mån.
    Hahahaha Jag känner igen det där ;) Veckor hit och plus dit... svårt att hålla reda på alla siffror med allt annat cirkulerande i hjärnan ;)
Svar på tråden BF Oktober 2014