Singoalla78 skrev 2014-03-07 11:22:42 följande:
tack för svar, å va skönt å höra att det e ngn mer över 35 :)Oki, ja jag bär inte på min 3 åring heller, kan lyfta upp han på stolen (barstolar) ibland men undviker det om jag kan. Jag hade som du en liten brun flytning i mån å åkte in akut pga det, men allt var ok här med :) Mitt illamående är som puts väck på en dag, å även tröttheten ...sååå börjar man nojja sig för det....
Min lille e åxå rädd om magen men ibland så tänker han sig inte för. Vad jobbar du med?
Min syster jobbade in i det sista på ett dementboende, å det var tungt..fattade inte att hon vågade..
Skönt att allt såg bra ut! Man blir ju så rädd för minsta lilla! Mina symtom försvann ju också men nu har dom börjat återkomma.. trött och lite illamående igen..
Jag jobbar som undersköterska på sjukhus.. kommer bli omplacerad i v30 så jag är inte med patienterna då men det är stessigt ändå. Får se hur det blir. Sist fick jag havandesapspenning men det har dom dratt in på mitt jobb mär dom kom på att vi höggravida kan va samordnare istället.
Vad jobbar du med?