SysterAnna skrev 2014-03-18 08:12:16 följande:
Håller med men förstår också i och med att jag själv mått risigt. Även om jag varit jätteglad över att vara gravid igen har det känts fruktansvärt tungt den här första tiden. Har känt mig som en dålig mamma och en dålig fru och inte kunnat glädjas fullt ut. Nu börjar jag dock känna mig mer uppåt då illamåendet börjar släppa taget och foglossningarna är fortfarande ganska milda, så just nu är jag rätt nöjd och "bara" gravid
JO men jag förstår att man kan må dåligt men jag kan själv uppleva det som att tråden mer lutar åt att man mår dåligt å är deppig istället för att prata om den ofantliga gkädje som en graviditet bör vara, om den är önskvärd så att säja. I början av min graviditet så kände jag varken glädje eller sorg pga omständigheter i mitt liv, nu e jag super glad, jag tom tyckte att det var skönt att ligga kräkandes för hey, det var ett symptom. När jag väntade min son så hade jag den mest perfekta graviditeten samt förlossning, Men utan ett enda symptom förutom att magen växte oroade mig enormt mkt...nu vill jag försöka njuta å känna att varje symptom är ett tecken på att det faktiskt växer ngt :) Nu fick jag en underbar son, men att inte ha syptom alls stressade livet ur mig åxå...
Lambolina skrev 2014-03-18 08:14:20 följande:
Jag mår toppen! Det här är vårt/mitt första barn som vi kämpat för vääldigt länge.
Jag är extremt trött, men annars mår jag hur bra som helst!
Njuter av att vara gravid och går runt i min lilla drömbubbla på dagarna!
Längtar ihjäl mig till bebis!
Åh va härligt att höra, sann baby lycka då ju :) Grattis, blir så glad för er skull :) Ja tröttheten, hehe men det kan bero på järnbrist med, har du kollat upp det? jag vet att just under en viss period i graviditeten så tar fostret en hel del....minns bara inte vilken månad det var nu..., jag längtar åxå efter bebis ,men vill ändå inte just nu, haha detta är ju min sista graviditet så jag vill passa på å njuta fullt ut :)
Knitting Angel skrev 2014-03-18 08:17:35 följande:
För mig kommer det och går beroende på vad jag gör. Bowlade 2 h i lördags så tror det var det som påverkade då det var just den handen jag använde för att bowla med
Oj, ja det e klart attd et säkert påverkar..