• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • KErika
    KossanMuu skrev 2014-03-18 10:02:50 följande:
    Usch vad okänslig du är. Jag lämnar tråden nu så jag slipper dig!

Nej lämna oss inte.
  • Jeaneeettes
    KErika skrev 2014-03-18 18:41:49 följande:
    Singoalla78, det är du som sprider dålig stämning här och skrivit direkt förolämpande saker mot flera av tjejerna här. Jag tycker inte det är okej.

• mitthemligajag
    Singoalla78 skrev 2014-03-18 14:04:04 följande:
    Oki, men skönt att ngn ändå förstår lite hur jag menar :) ja aså jag har köpt lite så som baby gym,babysitter å lite annat, joo en amningskudde :) Ja jag vill ju med ha en vagn med 4 stadiga stabila hjul, blev erbjuden en 3 hjuling till bra pris men jag e orolig för att dom ska välta..ska kolla din länk strax :) ja aså jag har ju 2 barn sedan innan MEN skulle inte ha fler så detta kom minst sagt oväntat ¨jag har ju inget kvar fr tidigare barn så det blir att börja om fr början igen, kommer du att amma? om jag får fråga det? du behöver absolut inte svara då det kan vara känsligt..hehe
    jonie skrev 2014-03-18 12:15:10 följande:Idag var jag på inskrivning! Kul att träffa samma bm som förra året :) Roligast är ju att få datum till RUL, nu väntar en lååång väntan på 7 veckor innan det är dags; 8 maj. Har ni andra fått datum för RUL?
    Åhh va roligt, jodå har tid till rul i maj å nu snart kub ul den 25te mars :)Jo men du har självklart rätt, jag känner bara sj att det är stressande att läsa om missfall osv med tanke på att jag just gått igenom det sj bara ngn månad innan denna graviditeten, jag är åxå orolig men försöker att hålla mig positiv både för min egen skull men även för andras. 
    västkustmamma skrev 2014-03-18 12:42:15 följande:
    Jag tänker att du inte menade något illa i alla fall, utan att vi som sagt är olika Tråkigt att höra om din tidigare oro - håller helt med dig - tänker också att jag väntar barn och inte missfall. Mycket kan hända, men det får jag hantera när det händer! Själv har jag redan en enkelvagn men kommer behöva köpa en syskonvagn då lilleman är så liten. Vilken djungel!!!
    Tack, ditt inlägg värmer {#emotions_dlg.flower}  , jag menade inget illa alls...å ja mkt kan hända å det önskar man ju inte ngn här inne. ahaa, hur gammal e lilleman då? Här får det bli en enkelvagn å kanske en ståbräda till :) Å javisst e det en djungel..haha
    Ja och du gör rätt i att vara posetivt! De ska man vara :)
  • Singoalla78
    mitthemligajag skrev 2014-03-18 19:19:28 följande:
    Ja och du gör rätt i att vara posetivt! De ska man vara :)
  • Singoalla78
    KErika skrev 2014-03-18 18:41:49 följande:
    Singoalla78, det är du som sprider dålig stämning här och skrivit direkt förolämpande saker mot flera av tjejerna här. Jag tycker inte det är okej.
    Sprider jag dålig stämning som vill läsa lite positiva inlägg? Du kanske ser det som positivt att folk gnäller å klagar om allt? Om du har rätt till din åsikt om mig å mitt tycke helt öppet så gäller det mig åxå, å dessutom så har jag fr början inte riktat mig till en enskild person.
  • Singoalla78
    MrsGalotti skrev 2014-03-18 19:42:57 följande:
    Att gnälla på att andra gnäller gör inte tråden mindre "gnällig" Flört
    haha sant Flört
  • Cynric

Från det ena till det andra. Hur skulle ni ställa er till att börja rida i v 12? Jag har stått i kö för en nyvörjar grupp för vuxna i 1,5 år och fick precis ett samtal o att jag får börja om 2 veckor. sa att jag är gravidnoch frågade hur domställer sig till det och dånsvsrade hon att malin bayard red och hoppade tills hon var höggravid. detta är ju nybörjar kurs så det lär ju inte ens vaara galopp, utan att lära sig hästen och att ta hand om den samttyp skritt. skulle ni våga? Jag är så sugen och egentligen känner jag att hur ska det kunna skada?

• Singoalla78
    MrsGalotti skrev 2014-03-18 19:49:18 följande:
    Någon har något positivt att berätta?
    hehe jaa kände bebis röra sig för 2 dagar sedan :)
    Cynric skrev 2014-03-18 19:52:56 följande:
    Från det ena till det andra. Hur skulle ni ställa er till att börja rida i v 12? Jag har stått i kö för en nyvörjar grupp för vuxna i 1,5 år och fick precis ett samtal o att jag får börja om 2 veckor. sa att jag är gravidnoch frågade hur domställer sig till det och dånsvsrade hon att malin bayard red och hoppade tills hon var höggravid. detta är ju nybörjar kurs så det lär ju inte ens vaara galopp, utan att lära sig hästen och att ta hand om den samttyp skritt. skulle ni våga? Jag är så sugen och egentligen känner jag att hur ska det kunna skada?
    Hm, min väninna red tills hon var i 8 de månaden, men hon är van ryttare åxå...tycker du ska fråga din bm :)
Svar på tråden BF Oktober 2014