essie01 skrev 2014-04-06 08:43:24 följande:
Hej alla! Första inlägget sedan jag var väääldigt aktiv i en tråd förra året å födde min 3dje dotter den 8 augusti:) nu väntar jag alltså 4 barnet å är 13+5 idag:) såg ni pratat om illamående nu det senaste! Jag bodde på toaletten hela graviditeterna innan men denna gången har jag inte spytt en enda gång! Har läst mycket om kön å olika tecken på vad det kan bara! Tydligen är illamående tidigt i grav. ett tecken på flicka :) å inget -ytterst lite illamående ett tecken på pojke:)! Men det är ju så olika å de flesta såna sidor och test om kön är väl lite mer myter än sanning:) dock förra grav. gjorde jag alla tänkbara test jag kunde hitta online å det visade till 70% på flicka. Denna gången har allt hittills visat på pojke! Ska testa "plumbo-testet" idag måste bara jobba upp en kissenöda först haha! Någon annan som testat?
Jag har mått riktigt illa alla mina graviditeter, värre för varje gång med mer kräkor. Har 3 pojkar och tror att det blir en fjärde. Jag har haft alla tecken för flickor enligt flera myter, hjärtljud, magform etc.