• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • essie01
    karpas skrev 2014-04-07 16:23:48 följande:
    Är det någon fler som gjort testet här på FB, pojke - flicka? När jag slår in för alla mina barn så får jag tre tjejer, det har jag. Nu när jag klickar i för denna graviditet så blir det pojke. Fast har svårt att tro att det skulle komma en pojke. ;) Det är en tjej trots att jag har illamående, som jag aldrig haft med flickorna. Kul ska det bli i alla fall och se ifall det blir rätt eller fel för testet eller för mig. Är lite smått sugen på att kolla på RUL, men vet ännu inte hur vi ska göra. Hur ska ni göra? Ta reda på vem som bor där inne, eller inte?

Har slått in jag med å även kollat den kinesiska kalendern å det har stämt med mina 3 flickor. Denna gången säger testen att det blir en liten kille:) hoppas hoppas:)
  • Mymmlan

Det var ju skönt. Lite lugnare. Kände inte så här tidigt sist och man glömmer hur det var också

• Lillium
    Irmeline skrev 2014-04-08 09:23:00 följande:
    Inget mer färskt blod, bara lite brunt. Ingen smärta. Får komma in vid lunch idag, om inget annat akut kommer emellan.

Hoppas att det går bra!
  • Emma90

Vecka 15 idag och det firade vi med att va hos mvc och lyssna på det lilla hjärtat. Obeskrivlig känsla, kommer gå på moln hela dagen :D

• Irmeline

Hej, hemkommen från akuten och bebis lever! Var moderkakan som ligger delvis för öppningen som blödde. På RUL om en månad ska de kolla om den flyttat sig uppåt. Gör den inte det innan förlossning blir det förlösning med snitt.

Kinesiska kalendern sa flicka på första (stämmer) och pojke på denna. Vi får väl se... Flört

• Lillium
    Irmeline skrev 2014-04-08 14:09:09 följande:
    Hej, hemkommen från akuten och bebis lever! Var moderkakan som ligger delvis för öppningen som blödde. På RUL om en månad ska de kolla om den flyttat sig uppåt. Gör den inte det innan förlossning blir det förlösning med snitt.

Kinesiska kalendern sa flicka på första (stämmer) och pojke på denna. Vi får väl se...

Underbart!
  • Jennifer
    Irmeline skrev 2014-04-08 14:09:09 följande:

Kinesiska kalendern sa flicka på första (stämmer) och pojke på denna. Vi får väl se... Flört

Åh vad härligt att bebis lever!!
  • Yarrow

Kinesiska kalendern sa pojke förra förra gången och pojke denna gången med. Gjorde bikarbonattestet med som visade pojke också. Får väl se om det blir en liten lillebror. RUL om 3 veckor :)

• Annie24

Meeh kinesiska kalendern stämmer ju för nästan alla. Sonen tillverkades i september och då va jag 21, har jag kollat fel eller säger kalendern flicka då?

Svar på tråden BF Oktober 2014