• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • essie01

Jag gjorde alla möjliga test med tjejerna ( har 3) å de flästa test visade pojk förutom ringtestet. Vi fjorde ett ul v13+5 då läkaren på mvc sa att hon såg mer att det skulle vara en pojk än en flicka! Men den 12 hoppas jag att vi kan se det på rul. Vad det gäller vikt så hann jag nog inte gå ner allt från min yngsta dotter då hon bara va 4mnd när jag blev gravid men jag väger mer iaf än jag gjorde när hon föddes å mer än jag någonsinn gjort.gick ner från 73-65 å nu väger jag 76 å är i v19 i morgon så 11 kilo hittils kan man väl säga:(

• jonie

God morgon vecka 18 RUL på torsdag, äntligen!! Nån som vågar sig på en gissning - flicka eller pojke?

• MeEmmA
    jonie skrev 2014-05-05 08:39:19 följande:

God morgon vecka 18 smile1.gif RUL på torsdag, äntligen!! Nån som vågar sig på en gissning - flicka eller pojke? smile1.gifphpVx7Tmt46500.jpg

Jag vill också på RUL!

Utifrån din fina mage som ser ut att ligga en aning högt så chansar jag på pojk :)
  • essie01

Jag har hört att pojkmage e rund utstående lågt ner å att flickmage börjar under brösten min mage har vart högt upp med alla 3 tjejer :) å nu är den låg!

• MeEmmA
    essie01 skrev 2014-05-05 10:42:39 följande:

Jag har hört att pojkmage e rund utstående lågt ner å att flickmage börjar under brösten min mage har vart högt upp med alla 3 tjejer :) å nu är den låg!

Med min pojk var magen väldigt hög fram till v35 ungefär kunde jag knäppa mina vanliga byxor under magen. Med min dotter däremot blev byxorna för trånga väldigt tidigt.

Men det stämmer ju såklart inte alltid :)
  • Lillium

Har varit på rul idag, allt såg fint ut och vi väntar en liten flicka :) ringtestet och bikarbonattestet stämde alltså ;)

• SC11

Vi har vart på rul idag! Blev flyttad till 27/9 men vill gärna vara kvar här ;) Allt såg bra ut!! Vi kollade inte kön.

• jonie

essie05: Du måsten använda nya appen, Familjeliv Ny.

Lillium och SC11: Grattis till lyckade RUL!!

Enligt ringtestet är det en flicka men jag tror inte på nåt av dom där testen egentligen :) Tror inte magformen har nåt att göra med det heller men det är ju så kul att spekulera så man gör ju det ändå ;)

Svar på tråden BF Oktober 2014