• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • aellinor

Hej på er. Har inte varit aktiv i denna tråd på några månader. Undrar dock om där är fler som fått avvikelser på ultraljud? Vår bebis hade vätska runt lungan :( Vi har gjort fostervattensprov och får besked på tisdag förhoppningsvis, därefter blir det Lund för att bedöma ytterligare hur gå till väga med allt.

• Bellsam

Aellinor, vad tråkigt att höra. Hoppas att det går bra med alla undersökningar och det!

Här har jag precis kommit hem från Ullared. Shoppade massor av bebissaker trots att jag har två barn sen innan, ha ha. Men det var riktigt roligt! Nu vill jag bara att lillan ska komma ut och få testa alla kläder och använda allt vi köpt. Får nöja mig med att sönerna kommer hem om några timmar och får testa kläder och nya pottan till minstingen :P

• Fl0w01
    aellinor skrev 2014-06-06 13:56:29 följande:

Hej på er. Har inte varit aktiv i denna tråd på några månader. Undrar dock om där är fler som fått avvikelser på ultraljud? Vår bebis hade vätska runt lungan :( Vi har gjort fostervattensprov och får besked på tisdag förhoppningsvis, därefter blir det Lund för att bedöma ytterligare hur gå till väga med allt.

Nej vad tråkigt! Jag håller tummarna att det kommer att gå bra med eran lilla bebis! :) <3
  • sandramarlene

Hoppas allt är som det ska!!<3
  • sandramarlene

Nu har man börjat samla på sig lite prylar! Skötbord, kläder, spjälsäng, barnvagn, babyskydd och babyvakt :) imorgon ska jag köpa lite kläder till mig själv ;)

• mitthemligajag

Hoppas allt går bra för er!! Håller tummarna <3
  • kohler12
     jag är gravid i v 22 o känner att jag har vart på väg o svimma ett antal gånger dem senaste dagarna började i måndags 2 juni jag äter o dricker som jag ska göra, mina bröstsmärtor började i förrgår på kvällen o det gjorde så ont att jag kunde knappt andas o det fortsatte igår morse o satt i 2 timmar rakt av men jag känner att jag är på väg o svimma från o till fortfarande vad kan vara orsaken bör jag söka vård för detta med tanke på mina bröstsmärtor
  • aellinor
    kohler12 skrev 2014-06-07 15:22:16 följande:
     jag är gravid i v 22 o känner att jag har vart på väg o svimma ett antal gånger dem senaste dagarna började i måndags 2 juni jag äter o dricker som jag ska göra, mina bröstsmärtor började i förrgår på kvällen o det gjorde så ont att jag kunde knappt andas o det fortsatte igår morse o satt i 2 timmar rakt av men jag känner att jag är på väg o svimma från o till fortfarande vad kan vara orsaken bör jag söka vård för detta med tanke på mina bröstsmärtor
    Tycker definitivt att du ska söka vård omedelbart! Har du feber?
  • kohler12
    aellinor skrev 2014-06-07 17:08:00 följande:
    Tycker definitivt att du ska söka vård omedelbart! Har du feber?
    är kallsvettig o hela rummet snurrar kraftigt oavsett om jag ligger eller sitter är gravid i v 22 med 
    jag blev andfådd från soffan till köket nyss är livrädd
Svar på tråden BF Oktober 2014