• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • sandramarlene

Jag har gått upp 11-12 kilo, går in i v.31 på fredag och vill gärna gå upp ännu mer då jag är så tunn i sig :)

• Tamara

V.30, har gått upp 11 kg. Tycker det är orättvist och konstigt att en del inte går upp mer än så på en hel graviditet...

• Aftonstjärna
    Lillis skrev 2014-07-22 21:36:00 följande:

Hej på er!

Har en liten fråga angående vikt.

Är i vecka 29 nu och har gått upp 12kg. Är det mycket eller normalt? Blir tokig på alla som frågar om det verkligen inte är två där inne i magen. Hur mycket har ni gått upp om jag får fråga?

Gissar att jag gått upp lika mycket, går in i vecka 29 imorgon. Till mej säger de : Men var är magen?? 
    bf 23 oktober
  • DinaMii

Somnade kl 3. Vaknade kl 5 och var vaken en stund, sov igen till kl 7. Tack gode gud för semester..!

Sambon och treåringen sover fortfarande medan jag sitter med minimala ögon i soffan.. Utan att ha kunnat somna.

Bara att starta dagen då! En cykling till Ica. Kan jag inte sova ska jag då banne mej ha en lyxig frukost och tacos till lunch!

• mitthemligajag
    DinaMii skrev 2014-07-23 08:26:51 följande:

Somnade kl 3. Vaknade kl 5 och var vaken en stund, sov igen till kl 7. Tack gode gud för semester..!

Sambon och treåringen sover fortfarande medan jag sitter med minimala ögon i soffan.. Utan att ha kunnat somna.

Bara att starta dagen då! En cykling till Ica. Kan jag inte sova ska jag då banne mej ha en lyxig frukost och tacos till lunch!

Är du också från Borlänge ?:)
  • Marri

V 30 och har inte gått upp något (plus/minus varannan dag) men magen finns och bebis mår bra. Likadant förra graviditeten och ut kom en frisk pojke tre veckor för tidigt och vägde 4340 så inte orolig, kan tillägga att det fanns övervikt sen innan..

• DinaMii
    mitthemligajag skrev 2014-07-23 08:33:02 följande:
    Är du också från Borlänge ?:)
    Jepp det stämmer, du med antar jag :p
  • DinaMii
    Marri skrev 2014-07-23 09:22:22 följande:

V 30 och har inte gått upp något (plus/minus varannan dag) men magen finns och bebis mår bra. Likadant förra graviditeten och ut kom en frisk pojke tre veckor för tidigt och vägde 4340 så inte orolig, kan tillägga att det fanns övervikt sen innan..

Skönt ändå. Att slippa bära på massa övervikt :) intressant hur det la vara så, när bebis och allt beräknas väga ca 11 kg. Plus att pojken din var så stor :)
Svar på tråden BF Oktober 2014