mitthemligajag skrev 2014-07-29 08:48:05 följande:
Kanske en jätte konstig fråga de här men, mina vänninor säger hela tiden för minsta lilla grej att jag måste ringa min bm och fråga, gör ni det? Ringer ni fota till bm om ni har frågor? Jag har aldrig gjort och undrar om det typ är konstigt att man aldrig gör det :p likaså känner jag jag att alla pratat om sona barnmorskor som att som verkligen gillar dom, man träffar ju dom så sällan och snabbt så jag hinner ju inte ens bilda mig en uppfattning typ... Eller är de jag som är dålig på att ställa frågor och sånt så de går fort bara haha
Jag väntar andra barnet, har aldrig ringt min bm tror jag..? Jag frågade henne förra grav om jag var konstig som aldrig undrade något eller ens var fundersam över förlossningen, utan bara tog allt som det kom. Hon tyckte det lät sunt, att jag hade en komplikationsfri grav samt att jag var trygg i mej själv. Så du kanske oxå är en sund person? ;)
Sen om man undrar saker idag är det ju så himla enkelt att googla eller fråga någon tex här. Det finns ju alltid någon som varit med om samma saker :)