Aftonstjärna skrev 2014-09-29 12:38:22 följande:
Är jag den enda här som inte känner sig helt färdig med att vara gravid? Vet inte om det är åldern som gör mej mer tålmodig eller det faktum att jag vet att det här är min sista graviditet. Har heller inga småbarn att springa efter denna gång så det är rätt lyxigt, kan vila hur mycket jag vill om kvällarna, en stor fördel med att vänta sladdis. Men har ju 3,5 vecka kvar till bf ännu och har inte så mycket krämpor så tillsvidare känns det bra. Nu ska jag iväg och ha kalas för 15st 9-åringar, få se hur man känner sig efter det
bf 23 oktober
Med min första son hade jag kunnat vara gravid i nio månader till, mådde hur bra som helst och kände mig inte alls så tung. Visst längtade jag efter honom, men han fick komma när han själv bestämde sig för det.
Just nu är det helt tvärtom, känner att jag inte alls orkar det jag vill, vilket går ut över barnen och jag e trött på att "kämpa på" med dessa smärtor och skit.
Tror därför att det beror väldigt mycket på hur graviditeten i sig är. Det är antagligen min sista graviditet jag är med om, så jag skulle bara vilja njuta av att känns jan där inne, men psyket e färdigt med det.