• Knitting Angel

BF Oktober 2014

En tråd för oss som har BF i Oktober 2014. Här kan vi samlas och prata om allt möjligt. Plussade idag 20 januari och har enligt FL graviduträknare BF 2 oktober. Bor i Skåne och har en dotter som föddes 29 september 2011.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-12 08:33
    Länk till bildtråden

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m72493121.html

Länk till BF-listan

www.familjeliv.se/Forum-11-231/m72534359.html
  • Svar på tråden BF Oktober 2014
  • mitthemligajag
    Aftonstjärna skrev 2014-09-30 09:18:14 följande:
    Min man blev också förkyld i helgen och jag sade att det är bra att han är sjuk nu för om några veckor är det jag som är i huvudrollen då det gäller att ha ont!

Du har väl sett den här, på tal om döende förkylda män? Man cold Skrattande

bf 23 oktober
    Haha va klockrent!
  • MeEmmA

Haha, håller med, den var rolig :)

Idag har jag gett mig in på ett nytt arbete för att ta några extra högskolepoäng innan bebis kommer, arbetet e nästan klart håller bara tummarna för att jag hinner ha redovisningen på fredag... Haha skulle inte förvåna mig om han kikar ut natten till fredagen bara för det :) men det e bra att sysselsätta sig med nått istället för att bara gå o vänta.

• Irmeline

Jobbat min sista dag idag! Cool

Nu får bebis komma snart. Ska fixa det sista med bebissakerna bara Glad

• Bellsam

Här är det också en som har en förkyld man. Vill de få sympatier innan det är vår tur tro? ;P

• manda123

Hej!

Har följt tråden sedan start och har gjort något enstaka inlägg här och där.

Måste få säga att det är galet skönt att se att det är fler än bara jag som börjar bli trötta på att vara hyresvärd :)

Bf 8 oktober och känner inte ett smack av någon förlossning som är på väg att starta..däremot har jag nu fått foglossning from hell och är sjukt öm där nere... det känns som man fått en spark med stålhätta kängor mellan benen...någon mer som känner samma sak?

• Mrs West

Det blev en septemberbebis iaf!! 19.21 idag kom William till världen!

3715g och 51 lång. Min tredje fl och den första utan smärtlindring, fy fan säger jag!!!

Men nu är han här!!

• manda123
    Mrs West skrev 2014-09-30 22:45:37 följande:

3715g och 51 lång. Min tredje fl och den första utan smärtlindring, fy fan säger jag!!!

Men nu är han här!!

Stort grattis!!

vad härligt :) hoppas att allt gick bra :)
  • Irmeline
    Mrs West skrev 2014-09-30 22:45:37 följande:

Men nu är han här!!

Grattis!

Skönt att alla förvärkar hade effekt! :) gick det snabbt, eller varför tog du inte Eda? Har för mig att du ville det nämligen ;)
  • Irmeline
    manda123 skrev 2014-09-30 22:34:16 följande:

Hej!

Har följt tråden sedan start och har gjort något enstaka inlägg här och där.

Måste få säga att det är galet skönt att se att det är fler än bara jag som börjar bli trötta på att vara hyresvärd :)

Bf 8 oktober och känner inte ett smack av någon förlossning som är på väg att starta..däremot har jag nu fått foglossning from hell och är sjukt öm där nere... det känns som man fått en spark med stålhätta kängor mellan benen...någon mer som känner samma sak?

Håller med! Nu i helgen small det till. Varit superrörlig innan, nu kan jag knappt ställa mig upp eller gå pga all foglossning och trycket nedåt. Stapplar fram i smärta. Hoppas det betyder att det närmar sig!
Svar på tråden BF Oktober 2014