Shatiri skrev 2014-08-11 13:05:25 följande:
Hej!
Nej när den första ivf: en gick åt skogen skulle avdelningen precis semesterstänga vecka 27. Återkom när du fått mens i september. Jag har blivit ganska förbannad på den grejen faktiskt, här sitter jag med ett negativt besked, helt förkrossad. Men återkom du om två månader...Har tagit kontakt med psykologen som är knuten till ivf-enheten men hon hade också semester, haha!
Vår utredning har inte visat något alls, allt ser bra ut, frid och fröjd, allt det där. Frustrerande? En aning!
Nu har jag inte hunnit läsa igenom de 138 föregående sidorna så du får gärna berätta lite om din historia. Eller det kanske står på din sida? Är vääääldigt oinsatt i familjeliv.
Tack för välkomnandet!
Jag kan dra den liten snabbt! :)
Varken jag eller min man är infertila. Men maken tog ett beslut tidigare om att göra en vasektomi. Så hans sädesledare är det stopp i så att säga! :)
Så har vi gjort en IVF som var en ICSI. Som slutade i missfall i v10. Allting följde inte med ut så jag fick en livmoderhalsinfektion... Fick skrapas och så... Värsta jag varit med om...
Nu ska jag in på ultraljud den 19e för att pricka ägglossningen och göra en FET i min naturliga cykel! :) Ska bli skönt att få slippa sprutorna!!!
Nä, familjeliv kan vara lite klurigt! Det finns grupper på Facebook med....! Vilken klinik går du hos? :)
Kram