Vad tycker du om köttfri måndag i skola/förskola?
Men hsh finns det väl rätt många veggon som äter ägg och dricker mjölk.
Jag tycker det är toppen. Jag är inte vegetarian, men vi försöker äta vegetariskt någon dag i veckan. Det finns jättegoda, mättande och näringsrika vegetariska rätter. Det är väl utmärkt om skolan kan lära barnen om även den typen av mat. Gärna tillsammans med att man diskuterar olika kost och lär ut om det ur näringssynpunkt, miljöhänseende, kulturella skillnader, m.m.
Jag tycker det är toppen. Jag är inte vegetarian, men vi försöker äta vegetariskt någon dag i veckan. Det finns jättegoda, mättande och näringsrika vegetariska rätter. Det är väl utmärkt om skolan kan lära barnen om även den typen av mat. Gärna tillsammans med att man diskuterar olika kost och lär ut om det ur näringssynpunkt, miljöhänseende, kulturella skillnader, m.m.
Jag ser inga problem med att man serverar vegetarisk mat en dag i veckan, jag tror att det är bra att ungarna lär sig att man kan äta fullvärdiga måltider även utan kött. Mben jag tycker att det känns lite fånigt med att det ska vara just måndagar.
Haha, snacka om ledande svarsalternativ. Det där är ju jämställt med att ställa en fråga med svarsalternativen A) Ja , B) Inte nej.
Vill du ha sanningsenligt resultat får du nog omformulera svaren.
Haha, snacka om ledande svarsalternativ. Det där är ju jämställt med att ställa en fråga med svarsalternativen A) Ja , B) Inte nej.
Vill du ha sanningsenligt resultat får du nog omformulera svaren.