Anonym (Varför??) skrev 2014-03-01 11:12:25 följande:
Hur dömer jag andra genom att fråga varför de gör på ett visst sätt och om det inte känns lite dumt att göra så?
Och ännu en gång, vad her dig rätten att ifrågasätta varför jag undrar över en sak? Om jag nu inte har rätten att ställa en fråga.
Detta är ett diskussionsforum, om du har missat det, där alla tänkbara frågor ventileras.
Anser du att jag eller andra medlemmar inte har med varför du gör som du gör är du fri att avstå att svara.
Att du dömer är uppenbart, genom att läsa kontexten i vad du skriver, dina ordval och din fördömande inställning lyser igenom.
Du har inte svarat på min fråga och det förstår jag, för jag tror du vet innerst inne att bara det faktum att du ställer frågan som du gör är förkastligt.
Om du hade ställt frågan på ett öppet sätt så hade jag inte skrivit något, men det gör du inte.
Du anklagar och skuldbelägger människor för att dom inte har råd att köpa äkta vara.
Det är fult av dig.
Ja, det här är ett diskussionsforum, vet du vad det innebär.
Att man diskuterar allmänna frågor och samhällsfrågor, ett diskussionsforum är inte till för att spy galla över andra som inte gör som man själv vill.
Och för din information jag har aldrig köpt en kopia, men jag gillar inte när man dömer andra för deras val.
Och snälla säg inte att du inte dömer, vi som läser är inte dumma, förolämpa inte vår intellligens.