Anonym (Jadå) skrev 2014-03-23 20:49:44 följande:
Isabella. Jag kände exakt likadant.
Blev flyktbenägen till tusen, man håller på att krypa ur skinnet. Något som faktiskt hjälpte var att läsa om hur vi fungerar i en stark passion / förälskelse . Dopaminpåslaget gör att man faktiskt BLIR kocko på riktigt.
Jag och min kollega fick nästan göra våld på oss själva för att stå emot , men vi tog beslutet att inte ha kontakt eller röra vid varandra mer. ( vi hade aldrig sex) under tiden hann vi sansa oss , även om känslorna var på riktigt , så var konsekvenserna för stora . Nu 5 år senare förstår jag att jag älskade denna människa, men att jag älskar min man mer. Hjärtat ÄR komplicerat .
Just så. Han finns på mitt jobb men inte så att vi jobbar ihop, men när vi träffas - kemi till tusen. Jag tar alla undanflykter för att inte vara hemma, och är oftast ute och går, snabbt som fan med hög musik i lurarna, för att inte behöva tänka. Jag har pratat med ett par kompisar men det verkar tycka att jag är dum i huvudet, att min man är perfekt, och att jag borde ta mig samman. Men hur fan då! Min man vill åka bort med mig i ett par veckor, men jag vill inte, orkar inte ens försöka kämpa just nu känns det som, försöker bara hålla huvudet över ytan. Jag vet inte riktigt om den mannen är singel eller inte, faktiskt.