• Anonym (trashigt?)

Trashigt att handla på rusta?

Har en simpel fråga, tycker du att det är trashigt att inreda sitt hem med prylar från rusta, jysk och liknande butiker? Tycker du inte det är alls trashigt, jättetrashigt eller endast trashigt om ALL inredning kommer från dessa kedjor? Motivera gärna :)

• Svar på tråden Trashigt att handla på rusta?
  • puss

Rusta hade snyggt julpynt för nåt år sen vill jag minnas.

• puss
    Utropstecknet skrev 2014-04-01 08:07:21 följande:

Känner man igen en pryl från Rusta kan det ju enbart innebära att man handlar där själv.

Om man inte varit på Trash-safari.
  • gbgumman
    puss skrev 2014-04-01 07:49:56 följande:
    Miljonärer.

Så det kan gå
  • puss
    gbgumman skrev 2014-04-01 10:40:42 följande:

Så det kan gå
    Ha ha ja.
  • Prutt

Mycket av deras inredning har dålig kvalitet, och ja, jag kan tycka det ser lite trashigt ut när folk inreder sina hem med bara lågkvalitetsgrejer. Sen är det inte allt därifrån som ser billigt ut och köper man en del sånt och kombinerar med lite annat så kan det säkert bli snyggt.

• Poison82
    Prutt skrev 2014-04-01 13:34:59 följande:

Mycket av deras inredning har dålig kvalitet, och ja, jag kan tycka det ser lite trashigt ut när folk inreder sina hem med bara lågkvalitetsgrejer. Sen är det inte allt därifrån som ser billigt ut och köper man en del sånt och kombinerar med lite annat så kan det säkert bli snyggt.

Måste bara fråga vad i inredningen som du anser har dålig kvalité?
  • dessan59

Ursäkta frågan, varför skulle det vara trachigt att handla på Rusta??

Pelle

kan du svara på det?

jag tycker att det är idiotiskt att handla produkter på kicks,  när Rusta säljer samma produkt billigare.

Jag tycker att vissa människor tror sig vara förmer än andra bara för att dom väljer ett dyrare alternativ!

Vad är det frågan om?

• sär skriven
    dessan59 skrev 2014-04-01 14:53:13 följande:
    Ursäkta frågan, varför skulle det vara trachigt att handla på Rusta??

Pelle

kan du svara på det?

jag tycker att det är idiotiskt att handla produkter på kicks,  när Rusta säljer samma produkt billigare.

Jag tycker att vissa människor tror sig vara förmer än andra bara för att dom väljer ett dyrare alternativ!

Vad är det frågan om?
    Pretentioner. 
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Trashigt att handla på rusta?