• Anonym (trashigt?)

Trashigt att handla på rusta?

Har en simpel fråga, tycker du att det är trashigt att inreda sitt hem med prylar från rusta, jysk och liknande butiker? Tycker du inte det är alls trashigt, jättetrashigt eller endast trashigt om ALL inredning kommer från dessa kedjor? Motivera gärna :)

• Svar på tråden Trashigt att handla på rusta?
  • Anonym (m)

Beror på vad det är. Jag handlar gärna mattor och sådant på RUSTA, men inte möbler.

• Erfdgt

Jag tycker inte alls det är trashigt. Dom har jättefina mattor, gardiner och tapeter tex. Ser ingen anledning att betala dyrt för det någon annanstans när det som finns på Rusta är fint.

• Anonym (sluta)

Man köper väl saker man har råd med och som verkar bra. Att bedömma var de är köpte känns ju enbart som folk på familjeliv gör.

• Anonym (pelle)

Handlar man på Rusta , Jula och Ullared är man trash

• Anonym (R)

Jag kan inte undgå att tycka att det är lite trashigt. Möblerna är ofta fula och ser billiga ut. Kvalitén är nog inte överväldigande heller.

• CitronGul

Alltid lika roligt att de som är smarta och handlar billigt och inte

Anonym (pelle) skrev 2014-03-30 22:48:45 följande:
    Handlar man på Rusta , Jula och Ullared är man trash
    Eller ekonomisk.
  • sär skriven

Jag tycker Rusta är skitbra. De har samma produkter till lägre priser och ofta lite annorlunda produkter som man kan köpa och testa för att det är billigt. Jag köper inte sånt som jag räknar med ska hålla någon längre tid dock. Om Rusta sålde soffor skulle jag inte köpa en där, men en hallspegel, rengöringsmedel, tvättkorg eller mattor, absolut. 

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Anonym (nej)

Jag tycker det är synd att de la ner Galne Gunnar. Dom hade mycket snygga kläder inte alls trashigt

• elyse

Bara sådana saker ger ju ett intryck av rätt dålig kvalitet. En stol från Jysk vågar man ju knappt sätta sig i! Handlar man bara där antar jag att man gör det för att man verkligen gillar det. Om man har dålig ekonomi är det ju bra mycket smartare att handla via Blocket och dessutom kunna fynda saker från "bättre" märken/av högre kvalitet.  

Svar på tråden Trashigt att handla på rusta?