• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • Jestis

God morgon alla, jag tar ju dessa vagiatorerna morgon middag och kväll, men jag tycker det ä så obehagligt när de gått ett par timmar så riner dom liksom ut! Någon mer som har så????

• MyLudvig14

Jag har likadant! obehagligt ... jag funderar på hur bra dom hjälper när så mkt rinner ut liksom?

• Jestis
    MyLudvig14 skrev 2014-05-22 08:04:39 följande:
    Jag har likadant! obehagligt ... jag funderar på hur bra dom hjälper när så mkt rinner ut liksom?

ja det ä ju liksom inte mysigt:-P
  • Jestis

Hej alla idag ä de ruvarDag ett och jag har så fruktansvärt gasig och ont i magen, jag har alltid ätit omeprazol förut men för ca 6 månader sedan så sluta jag med de för magen va bra, men nu har det börjat igen de kanske är positivt och ha det nu, och sen för första gången i mitt liv så har jag varit uppe och kissat på natten! Jag tänkte fråga kan man ta en vanlig novalukol för magen??

• Hoppet79

Grukangrace: hur känns det?? Vi är inne på ruvardag6 nu grynet är över en vecka gammal! Tyvärr känner jag inget speciellt den där jobbiga tröttheten/orkeslöshet försvann igår kväll mitt i allt! Så nu är jag rädd för att det inte blev något denna gång heller ;-(!

• GrukanGrace

Precis så är det. Trosskydd trosskydd i massor

Inget att göra något åt.

Jestis skrev 2014-05-22 07:46:35 följande:
    God morgon alla, jag tar ju dessa vagiatorerna morgon middag och kväll, men jag tycker det ä så obehagligt när de gått ett par timmar så riner dom liksom ut! Någon mer som har så????

• GrukanGrace

Precis så kände jag igår. Men det är tidigt jag tror inte man ska förvänta sig att känna så mycket.

Men jag mätte min lilla byst 94 cm mot 88 i mars. Ändå lite skillnad?

Hoppet79 skrev 2014-05-22 12:27:31 följande:
    Grukangrace: hur känns det?? Vi är inne på ruvardag6 nu grynet är över en vecka gammal! Tyvärr känner jag inget speciellt den där jobbiga tröttheten/orkeslöshet försvann igår kväll mitt i allt! Så nu är jag rädd för att det inte blev något denna gång heller ;-(!

• lillaskräp

Fick nyss det här, BIM-4.. Ovitrelle + 11 och blanka gravtest imellan.

I total chock och livrädd..

• Hoppet79

Lillaskräp: GRATTIS GRATTIS där ser man det gick vägen det var säkert p.g.a att du blev gravid som du fick överstimuleringssymtom!! Oj va roligt!! Kanske de kommer tvillingar kramar

Svar på tråden IVF Maj 2014!