• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • Rosa98

Idag var det min tur att få tillbaka ett ägg så nu är det bara hålla tummarna för ett positivt resultat. Testdag 8juni.
    Övriga 10 ägg var oxå av mkt god kvalité och kommer odlas vidare till blastocyster för att sedan frysas in. 
    Känner mig glad och upprymd att det gått så bra fram till nu Solig

• MoM11

Krya på dig MarieJ!

Grattis till bra resultat Rosa98

Själv testade jag minus idag på RD10.

• GrukanGrace

Till er som ev är avundsjuka på att jag är på semester ska veta att det idag ska bli 17 grader och regn vi verkar ha lite otur. Igår var det 26 grader ;-(en vi var framme först kl 16 få gick solen i moln och det började blåsa.

TD9

Kram

• Jestis

Jag känner på mej att de ä kört! Ruvardag 4 å enbart ont i brösten och en temp på 36,4!

• tomsfru

Men oj de e ju jättetidigt ännu, minns att jag höll på med tempande när ja va gravid o trodde ja skulle få mf för att alla sa att tempen inte går ner mellan äl o bim när man är gravid. .... men icke gick alldeles utmärkt :-

• Supers

Nu känner jag att äggstockarna börjar bli tunga..o mina bröst ömmar som fan. Minns inte att dom blev så ömma sist ;) 2 dar till med sprutor och på tisdag UL igen.

• tomsfru

ruvardag 3 idag o mina bröst är ömma som F****N de sticker o drar lite i äggstockarna mest hela tiden. hoppas att de e positivt men ja minns ju bara att ja kände skillnad när jag var gravid jämfört med när ja inte var de tidigare..... allt kan ju bero på lutinus egentligen så inga för stora förhoppningar förrän jag ser ett Plus

• GrukanGrace

Det måste väl åndå vara för tidigt att säga jag är på RD 9 o h har typ bara ont i brösten Jag satsar ändå på rivningar tills testet 2/6 säger något annat. Är på semester och det är 17 grader och regnar Jag hoppas hoppas att du har fel både för din och min skull. Kram

Jestis skrev 2014-05-25 08:31:29 följande:
    Jag känner på mej att de ä kört! Ruvardag 4 å enbart ont i brösten och en temp på 36,4!

• Jestis
    GrukanGrace skrev 2014-05-25 10:48:49 följande:
    Det måste väl åndå vara för tidigt att säga jag är på RD 9 o h har typ bara ont i brösten Jag satsar ändå på rivningar tills testet 2/6 säger något annat. Är på semester och det är 17 grader och regnar Jag hoppas hoppas att du har fel både för din och min skull. Kram

ja vi får hoppas på tur! Kanske ska skita i å trampa mer känns bara så värdelöst! Jag känner bara i bland i äggstockar å livmoder kanske en gång om dagen bara! Jag får stå ut och vänta till test dagen
Svar på tråden IVF Maj 2014!