• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • tomsfru

Jahopp nu är man påväg till Falun då... gaaahh va läskigt de känns men superhärligt på samma gång. I kväll var man till sist ruvare då, så hjälp mig hålla alla tummar o tår nu att de går vägen på första syskonförsöket.

• Varärstorken

Grattis lillaskräp!

Jsg tänkte faktiskt det att du blev gravid och därför blev överstimulerad. Så kul!

Håller tummarna tomsfru!

• GrukanGrace

Åååååååååhhhhhhhh grattis!!!!!!!!!

Stor stor kram så underbart!

lillaskräp skrev 2014-05-22 12:45:16 följande:
    Fick nyss det här, BIM-4.. Ovitrelle + 11 och blanka gravtest imellan.

I total chock och livrädd..

• MarieJ
    lillaskräp skrev 2014-05-22 12:45:16 följande:
    Fick nyss det här, BIM-4.. Ovitrelle + 11 och blanka gravtest imellan.

I total chock och livrädd..
    Men grattis!! :D roligt att vi blir flera!
  • BinniBoo

Grattis lillskräp!

Fick mensen i förmiddags... I morgon börjar jag med sprutorna och på onsdag är det UL.. hjälp vad snabbt allt börja gå nu då!

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
  • lillaskräp

Tack allihopa! Tårarna rann okontrollerat och jag vågar inte tro att det är sant. Vi har en lång väg framför oss men nu har vi i alla fall fått ta första steget.

Svar på tråden IVF Maj 2014!