• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • Fwoida

Ja vi får hoppas på det! Ska dock bli skönt att slippa tänka på alla mediciner som ska tas. Tur som så ska jag åka bort idag så jag får nåt annat att tänka på för annars hade jag nog gått under om jag legat hemma ensam

• Hoppet79

Ruvardag 7 idag! Upp å kissa i natt + upp för att äta en yoghurt! Lite lätt illamående idag vågar man hoppas?!?! Hur är det med dig @GurkanGrace??

• Supers

Ja det är fan inte lätt. Så tråkigt med minus :(

Ska va i gbg 11:15 och kolla äggstockarna. ..hade lite känningar igår plus att det sved som fan efter sprutan igår :/

Kram till er alla och njut av värmen.

• GrukanGrace

Vaknade utan några direkta känningar. Nu börjar brösten spänna precis som igår RD7 det går frammåt. Åker på semester i morgon. Kram på er alla

Hoppet79 skrev 2014-05-23 09:31:57 följande:
    Ruvardag 7 idag! Upp å kissa i natt + upp för att äta en yoghurt! Lite lätt illamående idag vågar man hoppas?!?! Hur är det med dig @GurkanGrace??

• GrukanGrace

Stor varm tröstkram

Fwoida skrev 2014-05-23 08:27:45 följande:
    Testdag idag och som väntat ett minus. Bara att börja om efter sommaren

• GrukanGrace

Eftersom jag fullt 40 så är landstinget inget möjligt alternativ för oss. Men hellre detta än ett nytt kök. Vi gör vår första IVF nu men köpte ett tre-pack 69 000. Så just nu hoppas vi att det var onödigt och att första tar. Tyvärr så var det bara 2 av mina 8 ägg som klarade av delningsutnaningen men båda de har jag nu i magen. Hoppas att de jobbar på. Kram I förra veckan träffade jag en kvinna som gjort 27 IVF sen 3 äggdonationer och sista tog. Såååååå imponerad att de orkade o v så glad för deras skull.

• Varärstorken

Tråkigt med minus Fwoida! Skickar en styrkekram.

Härligt med semester gurkangrace! Passa på att njuta och slappa riktigt ordentligt.

Ljusskimmer, jag håller en extra tumme för er <3 illamående är ju bra i de här sammanhangen.

• Supers

Ja då var vi hemma igen. Fortsätta med sprutorna till på tisdag. ..nga stora blåsor men de ville se att de andra oxå växer till sig. Nytt UL på tisdag ev ÄP på fredag ..dom jag gissade blir det mest troligt på summburst helgen...men vi kanske kan göra bådr och om jag inte har så ont.

Trevlig helg!

• GrukanGrace

Håller tummarna!

Supers skrev 2014-05-23 13:37:39 följande:
    Ja då var vi hemma igen. Fortsätta med sprutorna till på tisdag. ..nga stora blåsor men de ville se att de andra oxå växer till sig. Nytt UL på tisdag ev ÄP på fredag ..dom jag gissade blir det mest troligt på summburst helgen...men vi kanske kan göra bådr och om jag inte har så ont.

Trevlig helg!

Svar på tråden IVF Maj 2014!