• MarieJ

IVF Maj 2014!

Hej på er! :)

Vi har fått remiss till IVF i Falun i början av maj, hela processen från utredningen har gått supersnabbt och idag har jag börjat med provera för att "nollställa" cykeln. Om några dagar är det alltså dags för spray och sen hamnar man väl mitt i klimakteriet då gissar jag ;)

Det är ju ingen lätt grej att gå igenom det här (varken psykiskt eller fysiskt) och vi har inte berättat för så många så jag bollar gärna allt med er som är i samma sits! Alltså om det några fler som är på g med IVF här i vår och ligger ungefär lika i "schemat" så skriv skriv skriv!

• Svar på tråden IVF Maj 2014!
  • Cämz

Haft lite spottings idag tillsammans med mensvärk i fm. Värken släppte dock under dagen men man har gått med en konstig känsla hela dagen... Vill verkligen att de ska ta sig...

• GrukanGrace

Vilken RD är du på?

Cämz skrev 2014-05-26 22:59:12 följande:
    Haft lite spottings idag tillsammans med mensvärk i fm. Värken släppte dock under dagen men man har gått med en konstig känsla hela dagen... Vill verkligen att de ska ta sig...

• Supers

Ul idag. .är fan lite nervös..hoppas hoppas hoppas det ser ut att va mga ägg. Å att de är av fin kvalité sen när det väl gäller. Känns som tiden/åren tickar på så man vill liksom inte att nått ska hända.

• GrukanGrace

Håller tummarna för dig!

Supers skrev 2014-05-27 06:35:46 följande:
    Ul idag. .är fan lite nervös..hoppas hoppas hoppas det ser ut att va mga ägg. Å att de är av fin kvalité sen när det väl gäller. Känns som tiden/åren tickar på så man vill liksom inte att nått ska hända.

• GrukanGrace

RD11 mensvärken från i gårkväll har klingat av. Övergick från ont i äggstockarna (min vanliga uppstart till jätteont och mens) till att göra ont mitt fran längre ner (livmodern). Ovanligt törstig senaste dagarna. Brösten känns mer normala, större men spänner inte. Kram

• Småtussar

Har testat svaaaaagt svagt positivt idag men har en hel vecka kvar till rätt Testdag, så jag tror inte någonting ännu. Men jag kan ändå inte låta bli att känna mig lite försynt glad, om det så bara är för en vecka. ð???

• GrukanGrace

Åh grattis så länge. Klart du ska känna dig glad. Jag blev glad när jag läste det. Kram

Småtussar skrev 2014-05-27 08:32:05 följande:
    Har testat svaaaaagt svagt positivt idag men har en hel vecka kvar till rätt Testdag, så jag tror inte någonting ännu. Men jag kan ändå inte låta bli att känna mig lite försynt glad, om det så bara är för en vecka. ð

Svar på tråden IVF Maj 2014!