• Sillavi

BF december 2014 - göteborg

Hej,

Jag och min man har äntligen blivit gravida efter lång tids försökande. Efter 2 st FET och 2 ET blev vi tillslut gravida.
    Vi är överlyckliga och kan knappt förstå det. Är väldigt tidigt än, Vecka 5.
    Vi har ett barn sen innan som är 2 1/2 år. Vi bor utanför GBG och tänkte det kunde vara kul med andra
    gravida som bor i Göteborg med omnejd och som har BF runt December.
    Tänkte vi kunde tjöta om vad som helst helt enkelt, stötta varandra och lägga ut lite roliga bilder för dom som vill

Kram och välkommen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-19 09:58
    Här finns listan;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m73268197.html

• Svar på tråden BF december 2014 - göteborg
  • Renesme

Har inte blivit inbjuden :(
    Men har kanske lättare att bara lägga till mig på namn Kajsa Lundberg har blont hår.. Sökte på gruppnamnet men det kom upp typ 40 st grupper.

• nicopej

Jag fattar inte hur man lägger till folk, kan bara lägga till dem jag är vän med. Om du vill renesme så lägg till mig som vän så kan jag lägga till dig i gruppen. Hittade många Kajsa Lundberg med blont hår. Heter Maria fredriksson o har en bild med en brun häst o lite mig med rött hår bredvid.

• Sillavi

Är en sluten grupp så den går inte att söka på. Antingen bjuder man in via email eller så addar man ngn man e vän med. Heineken har hittat dit ny iaf.

Hur mår ni annars? Här sticker d som attan mellan benen...antar att den sjunker ner ordentligt nu. Haft mkt ondare fv i em oxå.!

Hoppas ni har en härlig kväll.

• janniejensen

Min barnmorska är också jättebra och förstående, men det verkar vara en policy som åtminstone min mvc följer, det här med att inte göra hinnsvepningar. Argumentet var väl risk för blödningar tror jag. Hur som kommer det inte bli aktuellt längre för min del då vattnet gick idag! Inga värkar än dock, men blir visst igångsatt på onsdag om det inte kommit igång innan dess.. Så här blir det visst bebbe senast till helgen!

Har du skickat inbjudan även till mig Sillavi?

• Soluppgång

janniejensen, spännande att vattnet gått! :D

Jag har BF imorgon måndag, d.v.s. om 10 minuter, men här verkar ingenting hända... :P

Har i alla fall slagit in alla julklappar idag utom en (som inte är köpt än), skönt så slipper jag tänka på det sedan.   (Jag köpte de flesta på nätet så jag slapp gå i affärer.)

Nu är vi fem medlemmar i Facebookgruppen, jag hoppas ni andra som ville komma med lyckas få inbjudningarna Sillavi skickade till era e-mail också.

• nicopej

Åh vad spännande jenniejensen!! Nära då, hoppas d kommer igång av sig själv. Lycka till!!

• Sillavi
    janniejensen skrev 2014-12-07 23:44:48 följande:

Min barnmorska är också jättebra och förstående, men det verkar vara en policy som åtminstone min mvc följer, det här med att inte göra hinnsvepningar. Argumentet var väl risk för blödningar tror jag. Hur som kommer det inte bli aktuellt längre för min del då vattnet gick idag! Inga värkar än dock, men blir visst igångsatt på onsdag om det inte kommit igång innan dess.. Så här blir det visst bebbe senast till helgen!

Har du skickat inbjudan även till mig Sillavi?

Ahh där ser man. Kanske är annat i Mölndal då vad vet jag fast d tillhör ju VGR Tror iof att min ser mellan fingrarna lite ibland. Bra att dom inte gör saker som kan vara farliga iaf.

Åhh woaw har vattnet gått vad kul hi hi. När var bf? Hur känns det?

Ja jag har skickat till dig, tror jag svarade på meddelanden här på fl.

All lycka till nu med bebis <3 kram
  • Sillavi
    Soluppgång skrev 2014-12-07 23:50:35 följande:

janniejensen, spännande att vattnet gått! :D

Jag har BF imorgon måndag, d.v.s. om 10 minuter, men här verkar ingenting hända... :P

Har i alla fall slagit in alla julklappar idag utom en (som inte är köpt än), skönt så slipper jag tänka på det sedan. smile1.gif   (Jag köpte de flesta på nätet så jag slapp gå i affärer.)

Nu är vi fem medlemmar i Facebookgruppen, jag hoppas ni andra som ville komma med lyckas få inbjudningarna Sillavi skickade till era e-mail också. smile1.gif

Skönt att bf äntligen kommit när som helst är det dags...såå himla spännande. Tänk vad man sett fram emot denna perioden och nu är vi där.

Ska slå in alla klappar idag tänkte jag, som du skriver så är d skönt att få det gjort. Måste bara köpa julklapp till maken...

Igår monterade vi ihop spjälsängen och bäddade. Köpte blöjor och packade lite bebiskläder i väskan. Känns helgalet att man ska vara med om en till förlossning
Svar på tråden BF december 2014 - göteborg