• Sillavi

BF december 2014 - göteborg

Hej,

Jag och min man har äntligen blivit gravida efter lång tids försökande. Efter 2 st FET och 2 ET blev vi tillslut gravida.
    Vi är överlyckliga och kan knappt förstå det. Är väldigt tidigt än, Vecka 5.
    Vi har ett barn sen innan som är 2 1/2 år. Vi bor utanför GBG och tänkte det kunde vara kul med andra
    gravida som bor i Göteborg med omnejd och som har BF runt December.
    Tänkte vi kunde tjöta om vad som helst helt enkelt, stötta varandra och lägga ut lite roliga bilder för dom som vill

Kram och välkommen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-19 09:58
    Här finns listan;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m73268197.html

• Svar på tråden BF december 2014 - göteborg
  • Soluppgång
    nicopej skrev 2014-12-01 15:33:02 följande:

Ang namn på grupp kan d ju heta nåt helt annat, typ solstråle. Lättare att hitta sådana grupper. Vi har en grupp på min förskola där vi bara.slängt ihop tre blomnamn som namn på gruppen. Sånt ingen nånsin söker på men lätt för inbjudna att hitta. Om nu inte soluppgång vill ha nåt som avslöjar i namnet menar jag.

Ja en sådan grupp skulle jag kunna gå med i redan innan publicerat bebisfoto, om den är stängd så folk inte kan se in i den.
  • Soluppgång
    hälsosam skrev 2014-12-01 13:48:21 följande:

bf idag, men ligger hemma i sängen med molvärk, hemsk halsbränna och ond höft. Har sovit så dåligt flera nätter, får iaf lite sömn tack vare panodil och gaviscon.
    Inte bästa tålamodet med storasyster just nu  
    Längtar till jag får softa på BB med bebis, hehe.

Låter jobbigt, jag hoppas din bebis kommer snart. :)
  • hälsosam

längtar till mannen kommer och tar över ansvaret för dottern. Jag vill bara ta 2 panodil, vara ifred, och ligga i sängen och blunda :-P
    Hon har fått härja ganska fritt idag, så det är hyfsat stökigt här
    Kanske blir det inatt om det fortsätter så här, man måste ju vara beredd nu i alla fall

• Sillavi

Ja men jag vill inte heller skylta på fb med min grav. Har massa kunder som är mina "vänner" så jag är lagom privat på d forumet förutom i slutna grupper. Man ser inte namnen på slutna grupper men tänkte oxå som ni att namnet kunde vara ngt helt random o inget med barn el grav att göra

Halsosam - hoppas du snart får lite avlastning <3

• Sillavi

Kan tyvärr inte har hemma dottern från fsk pga att det går kräksjuka där. Så imorgon blir vi hemma hela dagen.

• Soluppgång

Jag kommer inte loss från att behöva jobba på dagtid imorgon så jag kan inte, men om ni janniejensen och GöteborgFTW (och kanske några mer) ses imorgon så hoppas jag ni får trevligt. :)

(Det är ju alla vardagar så länge som jag fortfarande jobbar risk att jag inte kommer loss dagtid, och jag vet det bara på kort varsel eftersom jag förväntas finnas tillgänglig bl.a. för eventuella telefonmöten dagtid, så flytta inte dag för min skull.)

(Imorgon kväll är jag upptagen.)

• GöteborgFTW

Det verkar inte finnas något vidare intresse, så jag antar att det inte blir av. Jag börjar också bli för dålig för att orka baxa in och ut barnvagnen för en lång trappa så det blir nog inget deltagande för mig trots  att jag snart går på föräldraledighet heltid inför förlossningen heller.

• hälsosam

Ingen bebis än Nu har vecka 41 startat, vilket innebär att det är max 2 veckor kvar, sen blir det igångsättning om det inte hänt redan!
    Hur går det med facebookgruppen? 

Svar på tråden BF december 2014 - göteborg