• Sillavi

BF december 2014 - göteborg

Hej,

Jag och min man har äntligen blivit gravida efter lång tids försökande. Efter 2 st FET och 2 ET blev vi tillslut gravida.
    Vi är överlyckliga och kan knappt förstå det. Är väldigt tidigt än, Vecka 5.
    Vi har ett barn sen innan som är 2 1/2 år. Vi bor utanför GBG och tänkte det kunde vara kul med andra
    gravida som bor i Göteborg med omnejd och som har BF runt December.
    Tänkte vi kunde tjöta om vad som helst helt enkelt, stötta varandra och lägga ut lite roliga bilder för dom som vill

Kram och välkommen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-05-19 09:58
    Här finns listan;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m73268197.html

• Svar på tråden BF december 2014 - göteborg
  • janniejensen

Vi (mest jag) är rätt medtagna men håller verkligen på att kära ner oss i världens finaste lilla kille. Det blev lite utdraget och jobbigt men nu mår vi fint alla tre :)

• Sillavi
    janniejensen skrev 2014-12-12 04:53:11 följande:

Vi (mest jag) är rätt medtagna men håller verkligen på att kära ner oss i världens finaste lilla kille. Det blev lite utdraget och jobbigt men nu mår vi fint alla tre :)

Åhh vilka fantastiska nyheter <3 stort stort grattis. Ser fram emot att höra mer om förlossningen o eran sötnos när du landat lite. Stor kram
  • Soluppgång
    janniejensen skrev 2014-12-12 04:53:11 följande:

Jättestort grattis från mig med! :D
  • hälsosam

killen kom spontant den 10e, v 41+1.
    jag födde på östra och är nöjd med fl. 6,5 timmar totalt.
    god lycka till er andra! det var fullt på östra när vi var där, men jag fick gott bemötande!

• Soluppgång
    hälsosam skrev 2014-12-12 23:35:15 följande:

killen kom spontant den 10e, v 41+1.

jag födde på östra och är nöjd med fl. 6,5 timmar totalt.

god lycka till er andra! det var fullt på östra när vi var där, men jag fick gott bemötande!

Jättestort grattis! :D

Skönt att höra att du är nöjd med förlossningen.

Tack för lyckönskning, jag är på BF+5 (vecka 40+4) och hoppas det ska komma igång spontant så fort som möjligt. :)
  • nicopej

Åh hälsosam grattis!! Vad gött att du är nöjd med östra o snabb förlossning! Fick din partner stanna över natten när d var fullt?

Svar på tråden BF december 2014 - göteborg