Jag hade inte ringt utan åkt in och krävt undersökning, om inte annat blir man orolig när man har så ont och behöver försäkras om att allt är bra...
Jag har också ont och har haft i två dagar. Dock skjuter jag på å åka in då jag är rädd för att bli inlagd...
escapee skrev 2014-06-17 12:10:57 följande:
Behöver jag oroa mig?!
Ända sen ja blev med barn så känns de som att jag bara haft "problem"! Har ja inte ont så mår jag illa eller är yrslig å
Jävlig! Men har ringt kk ett x antal ggr pga smärta... När ja väl kommit dit så säger som att det är normalt å inget att oroa sig för....
Smärtan fortsätter o är ännu värre nu... Den är så pass jobbig att när den kommer som mest intensiv så kan ja inte röra mig, vill bara kräkas! Det blir ett konstigt "tryck" där nere å gör ont å ilar... Smärtan kommer ofta när jag går, och då vill jag bara sätta mig ner så ont de gör, vilket inte fungerar när jag jobbar så ja får hålla ut... Ja vill ju inte ringa kk i onödan IGEN.... Har ju varit där varannan vecka ungefär ibland engång i veckan. På pappret från bm står de att man ska ringa kk mottagningen vid smärta... Men frågan e om ja ska de eller om ja ska försöka härda ut?! Hoppas ni förstår mig i allt luddigt.