• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • escapee

Idag är första dagen på nya jobbet. Jag hoppas innerligt att jag slipper illamåendet. För jag lär inte kunna äta lika ofta som jag gjort tidigare :/ Har precis gått in i vecka 11!!!

• bejb

Nu i vecka 11 har illamåendet eskalerat så nu har jag börjat kräkas och få riktigt obehaglig halsbränna däremellan. Undrar NÄR??OM?!! Det ska lätta något alls denna gång :( jag blir ju såå trött och orkeslös. Och det är så svårt att få tillagat nån mat över huvudtaget :/. Fasar inför denna vecka då sambon jobbar kväll

• Almagest
    sourpussy skrev 2014-06-13 09:30:34 följande:
    Ja, den heter Babyjogger city select. Glad
    Tack! Vi har en Babyjobber Versa sen tidigare, och den har varit rätt trevlig. Får kika på den då!
  • Jennie988
    Malin81a skrev 2014-06-15 22:50:02 följande:

Då går jag in i vecka 9 imorgon och känner mig fortfarande inte gravid mer än att jag har svullen mage... Tänk vad olika det kan vara när jag mått fruktansvärt illa med de andra två...

Är också i v. 9 (8+3) och känner ingenting jag heller, förutom ömma bröst.. Bor det verkligen någon där inne? :)
  • snerkan
    Sagolina skrev 2014-06-16 12:08:12 följande:
    Nu har jag tid till första ultrat, 4.7. Det är ju en hel evighet dit!!;)

Ja tiden går såååå sakta!:( Vilken vecka kommer du vara i då?
    Jag har ett ultraljud bokat på onsdag nästa vecka.. känns som en hel evighet dit. Tycker att alla symptom avtagit också så känns inge bra alls:( 
  • Lioz

Nu har jag äntligen fått sättam mig vid killens dator och lyckats få in bilderna på magen i bildtråden.... avgör själva, tror ni verkligen att jag är i v 8..... eller vilken vecka gissar du på? har UL om 9 dagar

• Sagolina
    snerkan skrev 2014-06-16 18:58:08 följande:
    Ja tiden går såååå sakta!:( Vilken vecka kommer du vara i då?

Jag har ett ultraljud bokat på onsdag nästa vecka.. känns som en hel evighet dit. Tycker att alla symptom avtagit också så känns inge bra alls:( 

Kommer vara 12+6 enligt sista mensen, men tror jag är lite kortare än så, då jag har lite längre cykel, men någonstans i v13.

Idag har varit en dag med symtom delux, illamående, trött, och växtvärk i magen... Till på det tror jag jag håller på att få någon trevlig sommar influensa. Är såå trött och hängig, täppt och lite ont i halsen...
Svar på tråden BF Januari 2015