• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • eagle87

Åh vad jag e förvirrad. Hade precis sex. Precis i början kände jag en smärta typ ilning/skärande. Sen kändes allt bra. Efteråt när han skulle torka av sej va de lite färskt blod på pappret. Inte liknande mens, mycket rödare, jag gick på toa o fick oxå färskt blod på pappret sen lite rosa o nu e allt borta. Kommer ingenting. Är på Äl+13, har bim på måndag. Kan de vara ngt???

• eagle87

Tog ett test igår, såg ngt svagt men endast när testet va vinklat eller jag höll upp det i ljuset. O lyste igenom.

• Södertös
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 11:20:44 följande:
    Samtidigt då?:):)

Ja borde ju funka d med... men vet ni vad tjejer! Nu har vi ju helt plötsligt en jäkligt bra anledning varför vi ska få 3 orgasmer haha... ja killarna kan gott jobb för vi får ju gör allt sen..
  • corran
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 10:06:09 följande:
    Då är mensen på g här fick lite rosa blandade flytningar på toapapptet nyss. Har bim idag..

Ucsh va tråkigt :( har också bim idag ock har rosa flytningar.. Lär väl forsa ut blod senare idag :/
  • combat90
    Södertös skrev 2014-06-06 12:13:53 följande:
    Ja borde ju funka d med... men vet ni vad tjejer! Nu har vi ju helt plötsligt en jäkligt bra anledning varför vi ska få 3 orgasmer haha... ja killarna kan gott jobb för vi får ju gör allt sen..

Håller med dig!! Helt klart anledning till fler iaf!! :) haha nä nu håller vi tummarna för att det tar sig.. :) känns som vi va ute i helt rätt tis iaf!! :) hoppas mensen håller sig långt borta
  • JhjärtaK
    combat90 skrev 2014-06-06 10:29:20 följande:

Ja han e ute o jobbar men han ska nog allt få komma in om en stund;) haha hoppas det tar sig denna gång. Nu när vi prickar in de så bra.. några tips på hur man kan maximera chanserna? Stanna kvar med rumpan i vödret efter? Ställning? Allt mottages
    Funderar också på det där med rumpan i vädret efteråt Jag väntade kanske 5 minuter nu efter vi hade sex imorse innan jag gick upp och kissade men vet inte om det gör någon skillnad egentligen
  • JhjärtaK
    eagle87 skrev 2014-06-06 11:53:01 följande:
    Åh vad jag e förvirrad. Hade precis sex. Precis i början kände jag en smärta typ ilning/skärande. Sen kändes allt bra. Efteråt när han skulle torka av sej va de lite färskt blod på pappret. Inte liknande mens, mycket rödare, jag gick på toa o fick oxå färskt blod på pappret sen lite rosa o nu e allt borta. Kommer ingenting. Är på Äl+13, har bim på måndag. Kan de vara ngt???
    Kan vara sköra slemhinnor som man får som gravid
  • combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-06 13:27:34 följande:
    Funderar också på det där med rumpan i vädret efteråt Jag väntade kanske 5 minuter nu efter vi hade sex imorse innan jag gick upp och kissade men vet inte om det gör någon skillnad egentligen

Jag låg kvar iaf 15 min nu. Annars kanske jag får uvi.. har så lätt för de. Men vi får se om de gav resultat!! :)
  • snö 81

Jag är rätt övertygad om att jag får gå över i julitråden snart.

Har grym mensvärk, PMS och noll tecken på graviditet. Beräknad mens på tisdag så allt stämmer in på det :(

• JJF
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-06 10:43:33 följande:
    Det är bara och flyga på mannen nu då????..
    Jag har ingen mensvärk som jag brukar. Men har ömma bröst. Kan man ha nidblödning 14 dagar efter äl? Låter mycket tycker jag. Vi får väl se hur det artar sig under dagen. Vill inte att det ska vara mens vill ha plus ????
    Tror inte på nidis, men mensliknande blod kan komma på BIM, testa så vet vi :)
Svar på tråden BIM Juni 2014