• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • combat90
    Södertös skrev 2014-06-06 10:16:12 följande:
    Kul... då får du in o ge gubben "frukost på sängen" haha...

Ja han e ute o jobbar men han ska nog allt få komma in om en stund;) haha hoppas det tar sig denna gång. Nu när vi prickar in de så bra.. några tips på hur man kan maximera chanserna? Stanna kvar med rumpan i vödret efter? Ställning? Allt mottages
  • ImseVimseSpindel
    combat90 skrev 2014-06-06 10:13:47 följande:
    Oj nu blev de ett inlägg till. Tog precis ettt ägglossningstest som är superposiivt!! Så de hoppas jah släpper snart då:)

Härligt:) Vilken dag är du på nu när du fick superpositivt äl-test?:)
  • Kissekatten2014
    combat90 skrev 2014-06-06 10:13:47 följande:

Oj nu blev de ett inlägg till. Tog precis ettt ägglossningstest som är superposiivt!! Så de hoppas jah släpper snart då:)

Det är bara och flyga på mannen nu då????..

Jag har ingen mensvärk som jag brukar. Men har ömma bröst. Kan man ha nidblödning 14 dagar efter äl? Låter mycket tycker jag. Vi får väl se hur det artar sig under dagen. Vill inte att det ska vara mens vill ha plus ????
  • Södertös
    combat90 skrev 2014-06-06 10:29:20 följande:
    Ja han e ute o jobbar men han ska nog allt få komma in om en stund;) haha hoppas det tar sig denna gång. Nu när vi prickar in de så bra.. några tips på hur man kan maximera chanserna? Stanna kvar med rumpan i vödret efter? Ställning? Allt mottages

Ja då får du överfalla honom sen Där finns väl inga bevis på att något hjälper men jag brukar ligga kvar ca 20 min med rumpan högt. Sambon brukar fråga om jag ska "baka" o ska jag det så lägger han täcket i hög till mig o föser in det under haha...
  • combat90
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 10:34:53 följande:
    Härligt:) Vilken dag är du på nu när du fick superpositivt äl-test?:)

Jag är idag på CD20. Så det e ju inte jättesent. Brukar ha runt CD 17-19 :)

Kissekatten. Ja jag tror de. har hört att ägget kan ta fäste senare eller hur de e. Annars e de ju rätt så vanligt med mensliknande blödningar när man skulle haft mens.. som då min mamma hade med mig:)
  • combat90
    Södertös skrev 2014-06-06 10:47:53 följande:
    Ja då får du överfalla honom sen Där finns väl inga bevis på att något hjälper men jag brukar ligga kvar ca 20 min med rumpan högt. Sambon brukar fråga om jag ska "baka" o ska jag det så lägger han täcket i hög till mig o föser in det under haha...

Haha härligt!:) de får bli "baka" för mig med idag!! Hört att man ska komma efter mannen för att sammandragningarna ska hjälpa till. eller va de innan?! Hmm
  • ImseVimseSpindel
    combat90 skrev 2014-06-06 10:53:17 följande:
    Haha härligt!:) de får bli "baka" för mig med idag!! Hört att man ska komma efter mannen för att sammandragningarna ska hjälpa till. eller va de innan?! Hmm

Det har jag med hört:) men vet inte heller vilken ordning. Nån som vet? Brukar försöka med samtidigt:)
  • Södertös
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 11:06:28 följande:
    Det har jag med hört:) men vet inte heller vilken ordning. Nån som vet? Brukar försöka med samtidigt:)

Det ska va efter mannen... det hjämper ju inte att ha orgasm samamdragningar om där inte är sperma.. man ska liksom hjälpa dom in! Men det är ju inte fel att få en innan med hehe...
  • ImseVimseSpindel
    Södertös skrev 2014-06-06 11:15:33 följande:
    Det ska va efter mannen... det hjämper ju inte att ha orgasm samamdragningar om där inte är sperma.. man ska liksom hjälpa dom in! Men det är ju inte fel att få en innan med hehe...

Samtidigt då?:):)
  • combat90
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-06 11:20:44 följande:
    Samtidigt då?:):)

Samtidigt borde va bäst. Men läste nu att man ska få innan. tydligen har man sammandragningar i livmodern efter orgasm.. men de e nog bäst samtidigy;)
Svar på tråden BIM Juni 2014