Illusion skrev 2014-07-17 12:55:54 följande:
Vågen ned! :) Det går dock sakta. Vikten är nu på 63,8 från 66,6. Hoppas på 63,4 på måndag.
Istället för tre veckor kommer jag nog få köra 6 veckor sammanlagt. Tänkte dock göra LCD sen efter 4 veckor.
Jätte duktigt.
Jag har slutat med att tänka att jag måste vara klar ett visst datum, blev jätte stressad, så jag tänker bara att jag ska köra tills jag kommer till 60, det får ta vilken tid det tar, men kommer köra renkur, så länge det behövs. Men det lär ju bli några veckor eftersom det är 20kg jag ska ner. Blev jätte irriterad igår, för har börjat fundera på om jag blivit lurad på mina slanka påsar, har ju betalt in med internetbank, men inte fått mina saker än, gått 8dagar, står på sajten att det tar 1-2dagar, så är grymt irriterad och tror inte jag kommer få mina produkter från sidan, har tagit kontakt via telefon och mejl också och hon svarar inte. Men låter det gå några dagar till, men tappar suget när man inte får varorna man beställt liksom, dem har ju redan fått pengarna också. Aja. Dricker pulver här. Ska väga mig på måndag. Får se vad som händer. Har varit dålig med både vatten och shakes. Men på måndag ska jag iallafall åka till en slanka butik och köpa påsar, hoppas dem jag beställt kommer innan, så man inte slösar 300kr i onödan liksom. Men ja, så ser du ut? Hur går det för er andra, vilken vecka är ni på och hur mycket har ni gått ner?