• Jossevk

VLCD DIET

Någon här inne som går på en vlcd diet nu? Eller någon som gått på en? Dela gärna med er, hur mycket gick ni ner och på hur lång tid? Några tips och trix? Har fuskat till och från men börjar sten hårt imorgon och tänkte köra 10 veckor. Skulle vara kul om det finns någon som också går på dieten eller någon som gjort som kan ge pepp och dela med sig av erfarenheter och viktnedgång :)

• Svar på tråden VLCD DIET
  • MxMeNow

Jag levde på vlcd i strax över tio veckor och tappade 13 kg. Det är viktigt att ta alla påsar, dricka mycket vatten och ta järn och andra vitaminer som supplement.

• Jossevk
    MxMeNow skrev 2014-07-21 16:10:42 följande:

Jag levde på vlcd i strax över tio veckor och tappade 13 kg. Det är viktigt att ta alla påsar, dricka mycket vatten och ta järn och andra vitaminer som supplement.

Duktigt! :)
  • Jossevk

Mitt första mål är att äta vlcd till 10 september. Så det är mitt första stopp :) Sen får jag se hur det ser ut då :)

• Illusion

Tränar och kör på här! Tillåter mig att äta något kokt ägg då och då dock i och med träningen. Kör löpning, simning, crosstraining och lättare styrketräning med hjälp av kroppen. 

• Anonym (..)

Nä, Slankas soppor är inte alls goda tycker jag... speciellt inte tomat! Får nästan kväljningar när jag äter den, men har fem st som jag måste plåga i mig.

• kullan87

Då går jag in på tredje veckan i morgon och väger nu 83,5.. Snart under 80 strecket hoppas jag :D dem dagen jag väger 75 har jag bestämt att jag ska beställa klipp/färgtid som en liten belöning :)

Hur går det för er andra i värmen?? :)

• kullan87

Hej jossevk, vet inte hur man svarar så du ser det under din fråga men jo jag äter Cambridge :) kanon gott och jag bara älskar kakao, kakao/mint och vanilj smakerna.. Kakao smakar som oboy ;)

• Anonym (..)

Finns Cambridge i banansmak fortfarande?

• Jossevk
    Anonym (..) skrev 2014-07-22 18:28:19 följande:

Nä, Slankas soppor är inte alls goda tycker jag... speciellt inte tomat! Får nästan kväljningar när jag äter den, men har fem st som jag måste plåga i mig.

Slankas jordgubb och vanilj är otroligt goda ju! :D var alldeles nyss och köpte för tre veckor. Dem smakar verkligen milkshake, gräddigt och glassigt. Jag som älskar milkshake är överlycklig, brukade göra milkshake hemma med min blender och vaniljglass och mjölk, ibland även grädde, dock är det alternativet allt annat än nyttigt, men slankas vanilj milkshake smakar exakt som det brukar göra när jag gör mina onyttiga milkshakes, så man kan ju gissa att jag blev glad, lägger i, pulvret, 3dl vatten och is i min blender och det blir som äkta milkshake. Inga konstiga metal eftersmaker, inga konstiga rapar av soja och metal. Bara massa gottigt. Hehe tipsar verkligen hörni! :)
Svar på tråden VLCD DIET