• Jossevk

VLCD DIET

Någon här inne som går på en vlcd diet nu? Eller någon som gått på en? Dela gärna med er, hur mycket gick ni ner och på hur lång tid? Några tips och trix? Har fuskat till och från men börjar sten hårt imorgon och tänkte köra 10 veckor. Skulle vara kul om det finns någon som också går på dieten eller någon som gjort som kan ge pepp och dela med sig av erfarenheter och viktnedgång :)

• Svar på tråden VLCD DIET
  • kullan87

Förstår om du tröttnar på en och samma, lika bra och vänta då kanske :) så du kan gå in för det till 100% :)

• Jossevk

Börjar 21/7 renkur och kommer köra stenhårt då tills jag nått 60kg. Inga ursäkter då.

Ska även komma ihåg och väga mig den dagen. Så i övermorgon är jag i gång och då jäklar ska jag på allvar denna gång ta tag i vikten. Slanka butiken har öppet på måndag, så då ska jag åka dit och köpa med mig massa olika smaker att prova! Taggad på detta nu!!!

• Jossevk
    kullan87 skrev 2014-07-19 15:42:03 följande:

Förstår om du tröttnar på en och samma, lika bra och vänta då kanske :) så du kan gå in för det till 100% :)

Hur går det för dig, vilken vecka är du i och hur mycket har du gått ner?:)
  • kullan87

Jag är inne i v 2 nu och gått ner 6 kg :) går bra nu fast det är tufft just på helgerna :) men är riktigt pigg speciellt på morgonen vilket jag inte varit förr :)

• kullan87

Okej, jag har ju en hel del att gå ner och då brukar de gå fort.. Ca 1-4 kg går man ner på ren kur i veckan med Cambridge :)

• Jossevk

Jag dricker buljong, tills jag kan köpa nya shakes :) skit bra med 6kg! Vill också ner.

• Jossevk

Nu ska jag få min sömn, sen imorgon åker jag och köper slanka. Sen ska det pulvras som bara den, ända tills jag når 60kg. Ska komma ihåg och väga mig på morgonen imorgon. Nu jävlar jag ska få en kropp att vara nöjd med! Hörs mer imorgon, kämpa på, ni är grymma! :)

• kullan87

Ny vecka nya tag :) hoppas du hittar några goda smaker så du kan köra fullt ut nu :) låter som du är redo iaf :D beach 2015 då skippar vi vassen ;)

• Jossevk
    kullan87 skrev 2014-07-21 08:03:28 följande:

Ny vecka nya tag :) hoppas du hittar några goda smaker så du kan köra fullt ut nu :) låter som du är redo iaf :D beach 2015 då skippar vi vassen ;)

Jo nu är jag taggad alltså. Ska köpa hem sex påsar idag, då räcker dem i två dagar, så sen på onsdagen åker jag tillbaka och köper fler, för då har jag provat smakerna, vilken jag tycker är bäst. :)
Svar på tråden VLCD DIET