kullan87 skrev 2014-07-14 22:53:24 följande:
Ja peppning är a och o, manänner sig ganska ensam om kampen med hjärnapökena så här på kvällarna hehe. Själv har jag druckit för mkt vatten idag och känner mig lite hängig. Tydligen ska man inte dricka mer än 4 l/dg när man går på ren kur för att levern inte klarar av det och man kan bli dålig då. Något ni hört?? Aha slanka är ngt jag inte hört talas om faktiskt, något nytt lr har de funnits ett tag? Men som du säger gäller de att hitta sin smak :)
Jo så är det också. Man får inte dricka för mycket vatten heller. Då tar levern stryk. Jo man har ju inte någon i sin omgivning direkt som pulvrar, dem flesta förstår ju inte heller. Slanka är tydligen den svenska versionen av cambridge. Finns samma smaker och sortiment. Men att det är svenskt istället :) vet dock inte om dem skiljer i smak, då jag inte smakat någon av dem än. Men skillnaden med slanka och cambridge har jag för mig att cambridge så måste man träffa någon? Som ger en produkterna. Vid slanka behöver man inte de. Men det finns dock konsulenter (heter de så?) som man kan få träffa om man vill, men de är inget krav, vilket jag fått för mig att cambridge har? :) men dem ska vad jag hört, smaka likadant, dock tyckte jag det var någon som skrev att slanka löses upp lättare eller något, men har ingen koll på någon av dem sålänge. Dock ska slanka vara utan aspartam och sånt, sen ser dem väldigt goda ut, så är väldigt taggad på att prova, hoppas dem kommer snart :)