• Anonym (Ny)

Dyraste barnkläderna?

Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder

• Svar på tråden Dyraste barnkläderna?
  • Anonym (Frances)
    ZeldinaMina skrev 2014-09-06 14:14:17 följande:

Livly har helt underbara kläder!

• Anonym (Kajsa)

Bara läst TS så detta har säkert skrivits.

Me&I, Villervalla, Lipfish, Littlephant.....

• Anonym (Ny)
    Anonym (Kajsa) skrev 2014-09-06 14:47:20 följande:

Bara läst TS så detta har säkert skrivits.

Me&I, Villervalla, Lipfish, Littlephant.....

Lipfish var något nytt i tråden tror jag. Tack för ditt svar.
  • Anonym (Ny)
    ZeldinaMina skrev 2014-09-06 14:14:17 följande:

Livly har helt underbara kläder!

Har tittat på dessa och jag kan bara hålla med!
  • Anonym (Kajsa)
    Anonym (Ny) skrev 2014-09-06 14:57:40 följande:
    Lipfish var något nytt i tråden tror jag. Tack för ditt svar.
    Lipfish och Littlephant är mina favoriter.
  • Anonym (Haha!)
    Anonym (Kajsa) skrev 2014-09-06 15:13:04 följande:
    Lipfish och Littlephant är mina favoriter.
    Littlephant är ju SÅ plottrigt. Hur står du ut att se på barnet, när barnet har dessa kläder på sig!?
  • Anonym (Kajsa)
    Anonym (Haha!) skrev 2014-09-06 15:21:09 följande:
    Littlephant är ju SÅ plottrigt. Hur står du ut att se på barnet, när barnet har dessa kläder på sig!? smile2.gif
    De jag har är inte alls plottriga.
  • Anonym (Haha!)
    Anonym (Kajsa) skrev 2014-09-06 15:22:45 följande:
    De jag har är inte alls plottriga.
    Okej. Jag måste väl ha sett skräckexempel då, och sedan aldrig mer kikat på dessa kläder.
  • Baby Lei
    Anonym (Ny) skrev 2014-09-04 21:23:21 följande:

Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder

Jag har inte läst igenom hela tråden så du kanske har fått alla svar du behöver redan :) jag är inte heller jätteförtjust i stilen på de barnkläder som verkar poppis här i Sverige.
    Även om PoP gör riktigt bra funktionsplagg så som vinteroveraller och underställ för utelek i vårt kalla klimat! Då funkar det inte med en snitsig liten ullkappa på småbarnen tyvärr. (ibland borde man ju bara bo i Paris i stället!Cool)

Dyrt och populärt i vissa kretsar är tex Burberry, Missoni, Ralph Lauren osv. Men jag har svårt för super "brandade" kläder på småbarn. (och på vuxna också för den delen). Även om de inte har stora loggor överallt så är det ju nästan samma sak med tydliga rutor eller zick zack mönster..

Jag såg att du gillar Zara baby, och i så fall så kommer du verkligen tycka om Bonpoint (Zara kör mycket kopior på deras kläder), Ett set med stickade byxor och kofta i cashmere kanske kostar runt 1500-2000 kr i babystorlekarna.  
    Men så är det de mjukaste stickade kläderna du någonsin känt på också :)

Sen tycker jag att Stella McCartney, Marie-Chantal Jacadi gör jättefina barnkläder också, som är klassiska i designen och av fantastisk kvalitet. Prismässigt ligger de ungefär i paritet med Bonpoint.
  • Anonym (Kajsa)

Av någon anledning trodde jag du var ute efter märken som bara finns som barnkläder som POP...

Ser nu att många gett andra förslag, så här får du ett till Desigual. Där gillar jag kläderna för vuxna också.

Svar på tråden Dyraste barnkläderna?