Dyraste barnkläderna?
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Jaaaa men applåder och stående ovationer ni som är så fina i kanten och ser ner på andras klädval. Ni är säkert civilingenjörer och läkare hela högen. Eller så är ni vara ett gäng losers som tror att ni så mycket förmer än andra. Haha patetiskt. Seså gå nu å lägg det sista av lönen på något riktigt dyrt och lyxigt så alla tror att ni är riktigt täta. Eller varför inte kredit? Bara 20procent ränta ;)
Status är värt mer än barnen eller hur?
Till er andra,gör som jag skit i vad andra tycker eller tänker och handla det ni tycker är snyggt efter er ekonomiska förutsättning. Själv handlar jag mycket begagnade märkeskläder i fint skick/nyskick på tradera/loppisar ibland och olika säljsidor på fb. Bl.a. Molo, Newbie, RL och minirodini, såväl som badkläder från Klädkedjorna...Inte för att jag har dålig ekonomi utan för att jag känner att jag är smart som sparar så mycket pengar som jag kan lägga på resor, lite extra goda middagar hemma och handla ekologiskt. Sånt som ger mig och mitt barn livskvalitet och lite guldkant på tillvaron. Men det är jag det
:)
Lillyphant är ju dyra och populära. Högt andrahandsvärde också.
Det finns det säkert, men jag är inte så jätteinsatt i specifika barnkläder. Jag handlar kläder till sonen i samma butiker som jag handlar till mig själv.
Detta är en bra sida där jag handlar en del till sonen: kidsbrandstore.se/
De har dock en hel del märken som jag kräks på, men man måste ju inte kolla in dessa.
De märken jag brukar spana in på den sidan då och då, är bl a RL, Björn Borg, Burberry, Gant, Hacket London (ÄLSKAR deras kläder), Fred Perry, Lacoste och Timberland.
Det mesta under rubriken "PREMIUM BRANDS" är propert.
Ralph Laurent?
)Av någon anledning trodde jag du var ute efter märken som bara finns som barnkläder som POP...
Ser nu att många gett andra förslag, så här får du ett till Desigual. Där gillar jag kläderna för vuxna också. ![]()