• Anonym (Ny)

Dyraste barnkläderna?

Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder

• Svar på tråden Dyraste barnkläderna?
  • Anonym (n)
    slutdiskuterat skrev 2014-09-05 10:58:51 följande:
    Jo, det är det. Såvida du inte har upphovsrättsinnehavarens tillstånd. Det är inte någon FL-regel, det är lagen som ser sådan ut.
    vem bryr sig! håll dig till ämne och sluta förstöra tråden!
  • Duckan

Om det är så och det inte funkar för dig (D) anmäl inlägget så plockas det bort. Vi har sett bilderna och nu och vi fattar vad Honungsblomma menar i alla fall.

Den nedre bilden får mig att vilja kräkas lite av kläderna.

• slutdiskuterat
    Anonym (n) skrev 2014-09-05 11:04:10 följande:
    vem bryr sig! håll dig till ämne och sluta förstöra tråden!
    Honungsblomman tog upp det och jag svarade på den. Var det för svårt att förstå? Eller är det du som är Honungsblomman?
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Duckan

Förlåt, det var till Slutdiskuterat jag borde vänt mitt inlägg. Förlåt (D).

• Chrysabelle
    Duckan skrev 2014-09-05 11:11:48 följande:

Om det är så och det inte funkar för dig (D) anmäl inlägget så plockas det bort. Vi har sett bilderna och nu och vi fattar vad Honungsblomma menar i alla fall.

Den nedre bilden får mig att vilja kräkas lite av kläderna.

Det där känns inte speciellt trevligt att säga om ett barns kläder. Hon kanske tyckte hon var jättefin i det där?
  • slutdiskuterat
    Duckan skrev 2014-09-05 11:15:32 följande:

Förlåt, det var till Slutdiskuterat jag borde vänt mitt inlägg. Förlåt (D).

Jag bryr mig inte nämnvärt vad Honungsblomman gör, men eftersom frågan kom upp så svarade jag.
    Vi tar jobb vi inte vill ha, för att kunna köpa saker vi inte behöver, för att imponera på folk vi inte tycker om.
  • Honungsblomman
    Chrysabelle skrev 2014-09-05 11:17:04 följande:
    Det där känns inte speciellt trevligt att säga om ett barns kläder. Hon kanske tyckte hon var jättefin i det där?
    Hon lär ju inte läsa den här tråden iaf, så varför bry sig?
    För övrigt är det inte hon själv som designat kläderna. Det har någon LSD-svamp gjort. Drömmer
  • Chrysabelle
    Honungsblomman skrev 2014-09-05 11:22:05 följande:
    Hon lär ju inte läsa den här tråden iaf, så varför bry sig?
    För övrigt är det inte hon själv som designat kläderna. Det har någon LSD-svamp gjort. Drömmer
    Jaha? Hon kanske kan läsa, och hittar det här någon gång?

Och? Hon har kläderna på sig, troligtvis har hon valt att just dessa kläder på sig. Hon kanske ansåg hon var jättefin. Att som vuxen trycka ner ett barn känns ganska lågt.
  • Duckan

Chrysabelle, då hoppas jag att barnets mamma inte visar sin dotter just mitt inlägg då.

• Chrysabelle
    Duckan skrev 2014-09-05 11:24:46 följande:

Chrysabelle, då hoppas jag att barnets mamma inte visar sin dotter just mitt inlägg då.

Hon kanske hittar det själv. Att hon vore läskunnig vore inte helt omöjligt.
Svar på tråden Dyraste barnkläderna?