Dyraste barnkläderna?
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
800 kr för 20 kr värt bomull. Det är galet, även för en vuxen... Men nej jag vet, vissa vill ha såna där märken.
Och det löjligaste är att folk påstår att det skulle vara bättre kvalité på dessa kläder. Har haft några piké från Ralph Laurent till mitt barn (inte köpt själv) och de blir helt korviga i kragen och korta i längden efter tvätt. En kompis hade en vinteroverall till sitt barn, som barnets farmor hade köpt, och den gick sönder i dragkedjan direkt.
Mitt ex mamma köpte alltid kläder från Lacoste till honom, med motiveringen att märkeskläder håller högre kvalite. De blev för korta i ärmarna och på längden efter tvätt, trots att han drog i dem. Hon köpte t.o.m strumpor till mig från Ralph Lauren som det fick hål i ganska snart.
Många verkar dessutom tro att skor från dessa löjliga märken är bättre än andra.
Bättre att i så fall satsa pengarna på riktiga skomärken eller vinteroverall från typ POP.
Det värsta jag vet är när föräldrarna köper för stora kläder för att växa i så de kan ha dem två år, jackor som ser ut som klänningar, vem vill ha för stora kläder, inte jag i alla fall
Tvättade du tröjan i tvättmaskin?
lol precis vad jag tänkte skriva! Lacoste tröjor kan man fan skriva in i ARVET, far min har en fin samling från 70-talet, och de ser fortfarande helt nya ut trots trettio års användning om somrarna.