Dyraste barnkläderna?
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Finaste är det väl inte, men snordyrt, Armani för barn, sen har vi ju peak performance, ralph lauren, calvin klein, livly, wheat.
mellanklasskläder är polarn o pyret, pompdelux, blingo, meandi, geggamoja osv.
billiga kläder: hm, kappahl, lindex etc etc
jag själv ÄLSKAR pompdelux!!!
Finaste är det väl inte, men snordyrt, Armani för barn, sen har vi ju peak performance, ralph lauren, calvin klein, livly, wheat.
mellanklasskläder är polarn o pyret, pompdelux, blingo, meandi, geggamoja osv.
billiga kläder: hm, kappahl, lindex etc etc
jag själv ÄLSKAR pompdelux!!!
(Haha!) Jag bor inte i krokarna av Schuterman.
(Haha!) Jag bor inte i krokarna av Schuterman.
Jag förstår inte riktigt din vilja att berätta för alla var jag bor? Hur som, jag läste fel, tolkade det som att även jag skulle bo i krokarna av Schuterman och det stämmer ju inte.
Orka vara du.
Valentino gör dyra barnkläder, tycker jag iaf.
Barnmärken jag gillar är Emile et Rose, Girandola och Loki.
Leopold & Livia, Tartine et chocolate, Bonpoint, Burberry och Gant är några favoriter.
Ralph Lauren, Hilfiger, Livly och Mini Rodini har en del fint med. Polarn & Pyret dissas här men jag tycker att de är helt ok och handlar där med. I samma mellanprisläge handlar jag gärna Petit Bateau.
Måste ju ha läst Ts helt galet men dyraste är nog mer mer Dior, Cavalli, Fendi, Gucci, Dsquared m fl.
Svårt att utse dyrast då många designermärken ligger i den prisklassen.
Leopold & Livia, Tartine et chocolate, Bonpoint, Burberry och Gant är några favoriter.
Ralph Lauren, Hilfiger, Livly och Mini Rodini har en del fint med. Polarn & Pyret dissas här men jag tycker att de är helt ok och handlar där med. I samma mellanprisläge handlar jag gärna Petit Bateau.
Kanske inte var nåt mer från början, men Hello Kitty är rätt stort på flera håll i världen och det finns filmer, väskor, pennor etc sen många år tillbaka så det var lite väl fånigt att ha som orsak till inte köpa katten Barbamama08. Själv skulle jag inte vilja köpa en tröja med Miffy på heller.
Kanske inte var nåt mer från början, men Hello Kitty är rätt stort på flera håll i världen och det finns filmer, väskor, pennor etc sen många år tillbaka så det var lite väl fånigt att ha som orsak till inte köpa katten Barbamama08. Själv skulle jag inte vilja köpa en tröja med Miffy på heller.
Hahahaha, det var tamejfan det roligaste idag Honungsblomman!
Hahahaha, det var tamejfan det roligaste idag Honungsblomman!