Dyraste barnkläderna?
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Måste väl vara Ralph Lauren odyl. 800 kronor för en pikétröja är saftigt....Dior har oxå svindyra och fina barnkläder.
Alltså de som är populära bland de föräldrar som tror att de är täta och har koll, är ju kläder från bl a PoP, Me and I, Didrikson, Molo, osv.
Personligen anser jag att alla kläder från samtliga märken jag just nämnde, är otroligt fula! De är spacade, plottriga, överdrivna i färg och form - helt fruktansvärda, rent utsagt.
Jag avskyr plottriga barnkläder med blaffiga tryck. Men en hel del päron därute verkar gilla dessa groteska kläder, - så pass att kläderna till och med kan kallas populära.
Hehe, det var nog inte riktigt så jag tänkte utan just barnklädesmärken. Inte design. Det finns ju flera t.ex då kappahls newbie, polarn o pyret m.fl så jag tänkte mer vilket som var det finaste och mest poppis bland dessa. Annars blir det ju skrattretande att jämföra polarn o pyret med Gucci så klart :))))