Dyraste barnkläderna?
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Vilket ät det "finaste och dyraste" klädmärket för barn? Det enda jag känner till är polarn och pyret? Mvh/en som inte kan märkeskläder
Honungsblomman, håller helt med! Jag får epilepsi av kläder med så mycket tryck på som dessa har. Uäck! Pop lägger jag inte en krona på heller, gillar inte deras kläder.
Jag har inte handlat därifrån själv då min dotter vägrar såna plagg, men om jag kunde skulle jag köpa How to kiss a frog, Livly och Pomp de luxe åt henne.
Även butiker som H&M, Lindex och Kappahl har ju kläder som ser propra ut. Dock är det inte alls samma kvalité på dessa kläder och märken, som kläder av märken så som RL, Gant och Hackett.
Detta är enbart Hackett. Det är propert, det matchar, det har stil och klass. Det är genomtänkt.
Här har vi H&M:
Kavajer i all ära, men vart fan är stilen?!
Många dyra vuxenmärken har barnkollektioner. Så man om man vill kitta den lilla älsklingen i riktigt dyra grejer från topp till tå.
Mina ungar är otacksamma små kräk och bryr sig inte om prislappen alls. Då kan de gå riktigt illa och helt plötsligt är den nötta Hello Kitty tröjan man ärvt av kusinen det finaste man har.