• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Edde
    Mla skrev 2014-11-25 20:36:11 följande:

Jag väntar första barnet och är i v 10. Min mage ( läs typ tarmar) putar ut så jag känner mig tjock. Och jisses, jag är ju inte långt gången så hur kommer det bli framöver? :/

Har skippat vanliga kläder sen några veckor bak och har figursydd skjorta på jobb och tajta byxor, måste verkligen be om andra arbetskläder för det ser ju inte klokt ut... Jag känner mig ju inte gravidfin utan bara tjock. :(

Det låter inget vidare :( Men jag är alldeles säker på att det så småningom förvandlas till en "riktig" rund bebismage! Och om det är tarmsvullnad så lär det lägga sig, har jag förstått. Hoppas! Framför allt låter det väldigt obekvämt om du har figursydda arbetskläder. 
  • FruSassi

Hejhej! Väntar mitt andra barn o har bf 3 juni (: bor i Stockholm, norrort. Ska bli kubtest imorn o e ju lite nervös. Någon som gjort testet.

Hoppas ni alla mår bra

• emm84
    FruSassi skrev 2014-11-25 21:59:51 följande:

Hejhej! Väntar mitt andra barn o har bf 3 juni (: bor i Stockholm, norrort. Ska bli kubtest imorn o e ju lite nervös. Någon som gjort testet.

Hoppas ni alla mår bra

Jag gjorde kub idag :) gick jättebra :)
  • FruSassi

Åh. Fick ni veta kön oxå? (:

Emm84
  • carolinheiner
    Alvolina skrev 2014-11-25 20:09:38 följande:
    Jag skulle också kunna tänka mig Facebookgruppen.
    Bli vän med mig så kan ja bjuda in et i gruppen:)
  • carolinheiner
    Ettplusettlikamedtre skrev 2014-11-25 19:59:34 följande:

Vill jätte gärna hänga på i fb gruppen! Men lyckas inte kontakta tinkywinky! Nån som vill hjälpa mej? :)

Bli vän med mig så lägger ja till er! :) Carolin Johansson Halmstad har stöd musikhjälpen med på bilden ;)
  • Ettplusettlikamedtre
    carolinheiner skrev 2014-11-25 22:53:34 följande:
    Bli vän med mig så lägger ja till er! :) Carolin Johansson Halmstad har stöd musikhjälpen med på bilden ;)
    Tack snälla du! Jag la precis till dej! :)
  • aj 378
    aj 378 skrev 2014-11-26 06:51:33 följande:

Denna gruppen va hemlig va? Vill också va med isåfall :)

Facebookgruppen alltså