• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Pyssilullan

Jag har också rul 8.e!

jennifergrand skrev 2014-12-28 20:02:52 följande:

Jag ska på RUL den åttonde januari men har redan varit på två privata UL. Tror vi har skrivit lite om det innan? Jag som bor i Oslo, kan hända att jag blandar dig med nån annan

Är det ditt första UL?

• jennifergrand
    Pyssilullan skrev 2014-12-28 20:39:24 följande:

Jag har också rul 8.e!

Vad kul!! Vilken vecka är du i?
  • Whizzer
    Kattungen skrev 2014-12-28 19:43:47 följande:

Precis som du sover jag sämre. Är trött och somnar bra men vaknar tidigt och har svårt att somna om även om jag är trött. Brukar ha lätt att somna om annars. (v15+4)

På pricken!
  • kanien
    jennifergrand skrev 2014-12-28 20:02:52 följande:
    Jag ska på RUL den åttonde januari men har redan varit på två privata UL. Tror vi har skrivit lite om det innan? Jag som bor i Oslo, kan hända att jag blandar dig med nån annan smile1.gif

Är det ditt första UL? smile1.gif
    Jaha minns inte om vi pratat om det, hehe. Jag har varit på 3st ul tidigare, i vecka 8, 11 och 14 men nu känner det som evigheter sedan sist och förhoppningsvis kan vi få veta kön idag! Ååh bara 2 timmar kvar
  • Kies79
    Whizzer skrev 2014-12-28 23:40:16 följande:
    På pricken!
    Samma här, vaknar runt 3 tiden men har hunnit snurra runt några varv i sängen redan. Blir liksom klarvaken? Sen kan jag inte somna om. Är mkt törstig nu, har jag legat vaken ett tag så kommer hungern. Sovit middag flera gånger under julledigheten ibland 2ggr per dag men inga problem att somna, antar att det behövs mer sömn. V 15+5 nu.
  • jennifergrand
    kanien skrev 2014-12-29 06:24:18 följande:

Jaha minns inte om vi pratat om det, hehe. Jag har varit på 3st ul tidigare, i vecka 8, 11 och 14 men nu känner det som evigheter sedan sist och förhoppningsvis kan vi få veta kön idag! Ååh bara 2 timmar kvar

Då sitter du säkert och väntar på din tur, typ nu Jag håller tummarna för att ni kan se kön idag Lycka till!
  • Pyssilullan

Går in i vecka 19 imorgon, o har Bf 1.a juni

Du då?

jennifergrand skrev 2014-12-28 21:47:48 följande:

Vad kul!! Vilken vecka är du i?

• avenell

Jag sover också konstigt, upplever precis samma som ni skriver. Jag har inga som helst problem att somna men sen vaknar jag alltid minst två gånger per natt och har svårt att somna om. Då är jag även törstig och går nästan alltid upp och dricker vatten. Överlag känns det som att jag inte sover särskilt bra, känns som lätt sömn där jag ligger och drömmer om en massa konstiga saker.

Jag brukar aldrig ha problem att somna om så jag hoppas att detta går över snart.

Vecka 18 idag!

• avenell

Hur är era bröst? Har de vuxit?

Mina bröst ser ut och känns precis som vanligt, dr har inte blivit större alls. Jag har inte tänkt på det förrän jag läste i appen att det är vanligt att de har växt en till två kupstorlekar när man har nått vecka 18.

Jag är inte angelägen om att brösten ska bli större, mest nyfiken på hur ni andra upplever! :)