• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Whizzer

Nån mer än jag som sover som en kratta? Trött och somnar lätt, men sen ska det vaknas i tid och otid hela natten.. iallafall från 3-4.. inte pga kissnödighet längre utan bara svårt att sova..

v15

• jennifergrand
    kanien skrev 2014-12-28 09:00:41 följande:

Tänk att IMORGON så har vi äntligen rul! Tiden har verkligen gått snabbt vill jag lova även fast det känns som att den stått still många gånger! <3 v.18 (17+4) idag

Så spännande, hoppas att allt går bra! Vi har bara en dag mellan oss, jag är 17+3 så blir lite extra nyfiken
  • Beatrissan

Ush, får sådan matthet känsla från magen och hela kroppen ibland, ofta efter jag ätit frukost eller om jag anstränger mig och tex tvättar håret böjt över badkaret... Måste verkligen sätta mig ner eller typ lägga mig en stund då.. v16 är jag i.. någon mer?

• Olga89
    vikarien skrev 2014-12-27 12:23:04 följande:
    Då är vi rätt nära varandra smile1.gif jag har BF 20/6.

Fick se hjärtat i vecka 12 men man oroar sig ändå!

Har också mage sen innan men den har verkligen ändrat form sista veckan!

Men jag har gått ner 5 kilo nästan så hela kroppen har ändrat sig lite.

Längtar verkligen tills man känner rörelser där inne smile1.gif
    Bara nyfiken, vad har du för gravidapp? Enligt mina är jag i v 15+3 och jag har bf 17/6. Ultraljuden har även de stämt bra.
  • Olga89
    Olga89 skrev 2014-12-28 19:14:02 följande:
    Bara nyfiken, vad har du för gravidapp? Enligt mina är jag i v 15+3 och jag har bf 17/6. Ultraljuden har även de stämt bra.
    Men DOH! Det var riktat till Frallanz, skriver från appen, blir lite tokigt ibland...
  • kanien
    jennifergrand skrev 2014-12-28 12:20:08 följande:
    Så spännande, hoppas att allt går bra! Vi har bara en dag mellan oss, jag är 17+3 så blir lite extra nyfiken smile1.gif
    Åh spännande när har du rul?
  • Kattungen
    Whizzer skrev 2014-12-28 10:35:46 följande:

Nån mer än jag som sover som en kratta? Trött och somnar lätt, men sen ska det vaknas i tid och otid hela natten.. iallafall från 3-4.. inte pga kissnödighet längre utan bara svårt att sova..

v15

Precis som du sover jag sämre. Är trött och somnar bra men vaknar tidigt och har svårt att somna om även om jag är trött. Brukar ha lätt att somna om annars. (v15+4)
  • Frallanz
    Olga89 skrev 2014-12-28 19:15:13 följande:
    Men DOH! Det var riktat till Frallanz, skriver från appen, blir lite tokigt ibland...
    Jag använder mig av Gravid App som den hete :) där är jag 15+2 och har bf 18/6 och enligt bm med när hon räknade ut, får se vad RUL säger ang bf o så :)
  • jennifergrand
    kanien skrev 2014-12-28 19:37:15 följande:

Åh spännande när har du rul?

Jag ska på RUL den åttonde januari men har redan varit på två privata UL. Tror vi har skrivit lite om det innan? Jag som bor i Oslo, kan hända att jag blandar dig med nån annan

Är det ditt första UL?