• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-01-13 20:05:18 följande:

Mellisen: Vi har RUL nästa måndag så då ska vi försöka ta reda på kön

Hoppas ni får se. Vi var på väg att inte får se eftersom han låg med ansiktet neråt men sen precis när hon kollar ännu en gång vänder han sig så man ser haha så hoppas ni har tur. Vad tror ni att det blir?:)
  • nygift
    Mellisen81 skrev 2015-01-13 20:03:36 följande:

Ja det ska bli så mysigt och va kul att vi har samma dag. Har ni kollat kön?

Nygift: Ska bli så spännande å se när det behagar dom små underverken att titta ut. =D Det är ingen här som startat någon grupp på FB?

Eller hur haha. Ingen aning om facebook gruppen dock
  • 87mli

Ååh man blir ju lite avis på er som sett era små underverk, själv har jag en lååång vecka kvar till RUL <3

• Ellonbellon
    nygift skrev 2015-01-13 17:20:23 följande:

Åh vad roligt vilken tid? :) tycker de va fint namn lite annorlunda så de är.bra :)

Har tid 10.30

Jag är inte så mycket för annorlunda namn, men jag har vant mig lite... Vi har dock ovanligt efternamn också och jag oroar mig lite för hans framtid med ett svårt namn...
  • nygift
    87mli skrev 2015-01-13 20:21:35 följande:

Ååh man blir ju lite avis på er som sett era små underverk, själv har jag en lååång vecka kvar till RUL <3

Det kommer gå fort :)
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-01-13 20:24:16 följande:

Har tid 10.30

Jag är inte så mycket för annorlunda namn, men jag har vant mig lite... Vi har dock ovanligt efternamn också och jag oroar mig lite för hans framtid med ett svårt namn...

Då blir de svårare ni får diskutera o ha er ni har ju några månader innan de är dags :)
  • Ellonbellon
    nygift skrev 2015-01-13 20:34:46 följande:

Då blir de svårare ni får diskutera o ha er ni har ju några månader innan de är dags :)

Näe, jag har redan sagt att det namnet går bra men hoppas på en tjej
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-01-13 20:50:54 följande:

Näe, jag har redan sagt att det namnet går bra men hoppas på en tjej

Haha låter bra jag vill egentligen att våran son ska heta Isac men min man fick välja så bara gilla läget haha.

O spännande :)
  • Ellonbellon
    nygift skrev 2015-01-13 21:10:25 följande:

Haha låter bra jag vill egentligen att våran son ska heta Isac men min man fick välja så bara gilla läget haha.

O spännande :)

Jag valde flicknamn så det är väl inte mer än rätt men har sagt nej till flera förslag, det finns ju gränser
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-01-13 21:18:01 följande:

Jag valde flicknamn så det är väl inte mer än rätt men har sagt nej till flera förslag, det finns ju gränser

Haha samma här..nästa barn är de min tur o välja :)

Ibland måste man sätta gränser man måste ju tänka på personen som ska bära namnet också :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015