• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Emeeliiee
    nygift skrev 2015-01-12 09:40:46 följande:

Vecka 19 idag och rul imorgon snacka om att jag är spänd tänk om vi reda på könet dör av längtan haha

Åh vad spännande! Håller tummarna för er! :)
  • Baby Doll

Några fler som har sammandragningar?
    jag drabbades av lunginflammation och har hostat sönder (!!) mina revben och varje gång jag hostar så får jag sammandragningar nu... :-/

• nygift
    Emeeliiee skrev 2015-01-12 10:33:42 följande:

Åh vad spännande! Håller tummarna för er! :)

Tack är så spänd vissa tror pojke o vissa tror tjej haha ska bli kul o se vem som får rätt :),
  • Maria86
    nygift skrev 2015-01-12 09:40:46 följande:

Vecka 19 idag och rul imorgon snacka om att jag är spänd tänk om vi reda på könet dör av längtan haha

Lycka till! Hoppas ni får reda på könet, om ni nu vill det då vill säga =)
    Vi får ju en pojke och det gick och se jättetydligt och då var jag 17+6 när vi kollade. Men svårare och mer osäkert att se när det är en tjej säger de iofs.

Lycka till i alla fall! Hoppas allt ser super ut. =) Försök komma ihåg vikten på den lille OM de nu säger nåt =)
  • nygift
    Maria86 skrev 2015-01-12 17:15:15 följande:

Lycka till! Hoppas ni får reda på könet, om ni nu vill det då vill säga =)

Vi får ju en pojke och det gick och se jättetydligt och då var jag 17+6 när vi kollade. Men svårare och mer osäkert att se när det är en tjej säger de iofs.

Lycka till i alla fall! Hoppas allt ser super ut. =) Försök komma ihåg vikten på den lille OM de nu säger nåt =)

Vi ska helt klart ta reda på könet :) hoppas nästan på en pojke så att man ser vad de blir haha.

Ska komma ihåg :)
  • Kelsson1

Nygift: Så spännande, vi måste vänta en hel vecka till innan det är dags för RUL

• nygift
    Kelsson1 skrev 2015-01-12 18:39:59 följande:

Nygift: Så spännande, vi måste vänta en hel vecka till innan det är dags för RUL

Vet känslan den är så seg haha men när man väl får se lilla krabaten så kommer man bli nöjd även för väntan de tror jag starkt på :)
  • Mellisen81

nygift: Håller tummarna för er och även oss då vi också ska på RUL imorgon. Vi ska ta reda på könet, så nyfiken och spänd nu!! Längtat så länge. Jag tror vi väntar en liten flicka, har bara den känslan då inget vart sog lik den första graviditeten. Har du någon känsla eller gissning på kön hos er? =D

• nygift
    Mellisen81 skrev 2015-01-12 20:36:07 följande:

nygift: Håller tummarna för er och även oss då vi också ska på RUL imorgon. Vi ska ta reda på könet, så nyfiken och spänd nu!! Längtat så länge. Jag tror vi väntar en liten flicka, har bara den känslan då inget vart sog lik den första graviditeten. Har du någon känsla eller gissning på kön hos er? =D

Tänker på er för fullt berätta hur de går :) jag gissar på pojke :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015