• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-12 17:41:06 följande:
    Vi ska helt klart ta reda på könet :) hoppas nästan på en pojke så att man ser vad de blir haha.

Ska komma ihåg :)
    Idag är det dags!!!! Vilken tid ska ni dit? Hihi är spänd!
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-13 07:39:50 följande:

Idag är det dags!!!! Vilken tid ska ni dit? Hihi är spänd!

Idag är det dags ja :) vi ska vara där 10.15. Så jäkla spänd nervös o orolig men ändå glad shit vet inte riktigt hur jag känner hahaha
  • hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-13 07:50:14 följande:
    Idag är det dags ja :) vi ska vara där 10.15. Så jäkla spänd nervös o orolig men ändå glad shit vet inte riktigt hur jag känner hahaha
    skönt att ha det så tidigt! Jag har ju på fredag kl 14:00. Vill dit NU.

Två timmar kvar! Det här kommer gå galant :)
  • nygift
    Mellisen81 skrev 2015-01-12 20:36:07 följande:

nygift: Håller tummarna för er och även oss då vi också ska på RUL imorgon. Vi ska ta reda på könet, så nyfiken och spänd nu!! Längtat så länge. Jag tror vi väntar en liten flicka, har bara den känslan då inget vart sog lik den första graviditeten. Har du någon känsla eller gissning på kön hos er? =D

Lycka till idag :)

Förresten är det nån som har funderat på namn?
  • Kelsson1

Nygift: Vi har funderat på namn och kommit så långt att vi åtminstone inte ska ha namn som börjar på samma bokstav som dotterns namn, blir lätt förvirrande då. Men längre än så har vi inte kommit än även om det i mitt bakhuvud finns en liten tanke om ifall det blir en tjej till att kanske döpa henne till samma namn som min mormor hade men vi får se vad maken säger

• nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-13 07:58:11 följande:

skönt att ha det så tidigt! Jag har ju på fredag kl 14:00. Vill dit NU.

Två timmar kvar! Det här kommer gå galant :)

Två timmar :) ska åka om ca 25 min tar ca 30 min att komma dit o sen leta parkering hjälp värsta som finns haha
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-01-13 08:12:47 följande:

Nygift: Vi har funderat på namn och kommit så långt att vi åtminstone inte ska ha namn som börjar på samma bokstav som dotterns namn, blir lätt förvirrande då. Men längre än så har vi inte kommit än även om det i mitt bakhuvud finns en liten tanke om ifall det blir en tjej till att kanske döpa henne till samma namn som min mormor hade men vi får se vad maken säger

Åh spännande vad heter din dotter?
  • Mellisen81
    nygift skrev 2015-01-13 07:59:14 följande:

Tackar!????

Funderar på namn från och till hela tiden. Lägger upp förslag och min man får fundera på dom ett tag.???????? Sen kommer han och meddelar efter ett tag vad han känner. Haha..

Nu är jag nervös!! Vill ha RUL avklarat!

Lycka till alla som gör RUL idag! =D
  • Mellisen81

Vet inte varför det kommer massa frågetecken!? Jag lade in en glad gubbe.

Bara så ni vet. Ny här, så har ni ngr tips på ngt, så bara rätta mig! =)

• hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-13 07:59:14 följande:

Vi har våra namn klara :) 

Ellie om det blir en tjej och Evan om det blir en kille. Min kille kommer från storbritannien så vi ville ha namn som funkar på engelska också.
Svar på tråden Sommarbebisar 2015