• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Mellisen81 skrev 2015-01-13 08:39:07 följande:

Vet inte varför det kommer massa frågetecken!? Jag lade in en glad gubbe.

Bara så ni vet. Ny här, så har ni ngr tips på ngt, så bara rätta mig! =)

Har sett på flera trådar att de blir frågetecken ist för gubbar
  • nygift
    Mellisen81 skrev 2015-01-13 08:37:03 följande:

Tackar!????

Funderar på namn från och till hela tiden. Lägger upp förslag och min man får fundera på dom ett tag.???????? Sen kommer han och meddelar efter ett tag vad han känner. Haha..

Nu är jag nervös!! Vill ha RUL avklarat!

Lycka till alla som gör RUL idag! =D

Det kommer gå bra :) jag är mest förbannad man kommer till stället o börjar med få dåligt bemötande där hoppade mina inte så trevliga gravid hormoner igång
  • hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-13 09:31:13 följande:
    Det kommer gå bra :) jag är mest förbannad man kommer till stället o börjar med få dåligt bemötande där hoppade mina inte så trevliga gravid hormoner igång
    vad tråkigt att de gav dig ett dåligt bemötande :( men NU precis nu ska du få gå in och se din bebis! Uppdatera oss så fort du kan :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-13 10:15:55 följande:

vad tråkigt att de gav dig ett dåligt bemötande :( men NU precis nu ska du få gå in och se din bebis! Uppdatera oss så fort du kan :)

Och vi väntar suck de jobbar såååå sakta
  • Emeeliiee
    Baby Doll skrev 2015-01-12 14:07:48 följande:

Några fler som har sammandragningar?
    jag drabbades av lunginflammation och har hostat sönder (!!) mina revben och varje gång jag hostar så får jag sammandragningar nu... :-/

Har inte haft sammandragningar, vet ju dock inte hur det känns, men nej det har jag inte haft.. Du kanske kan kolla med en barnmorska om det finns någon hostmedicin som funkar att använda? Det låter inte kul :( Krya på dig!
  • Emeeliiee
    nygift skrev 2015-01-13 07:59:14 följande:
    Lycka till idag :)

Förresten är det nån som har funderat på namn?
    Åh, just nu ligger du säkert och tittar på din bebis, avis man blir! Exakt en vecka kvar nu för oss.. 

Vi har funderat på namn, men har väldigt olik smak jag och min sambo. Jag gillar namnet Love på en kille och Ellinora, Tuva, Lykke m.fl. på en tjej.
  • nygift

Så nu var de klart 20 juni är HAN beräknad så gick tillbaka till vecka 18 tyvärr ska tillbaka den 4 feb då han inte ville ligga still så de kunde mäta allt haha

• cher82

Åh så kul med en liten pojke nygift!
    Kul att få se han igen sen den 4:e.

Vi har också tid den 4/2 för vårat rul!

Svar på tråden Sommarbebisar 2015