• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift

Han ska heta Alexander :)

Åh va mysigt vilken tid ska ni på rul då??:)

• hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-13 11:35:34 följande:

Så nu var de klart 20 juni är HAN beräknad så gick tillbaka till vecka 18 tyvärr ska tillbaka den 4 feb då han inte ville ligga still så de kunde mäta allt haha

ÅH GRATTIS!!!!

GUD börjar nästan böla här på jobbet!
  • Mellisen81
    nygift skrev 2015-01-13 11:35:34 följande:

Så nu var de klart 20 juni är HAN beräknad så gick tillbaka till vecka 18 tyvärr ska tillbaka den 4 feb då han inte ville ligga still så de kunde mäta allt haha

Tråkigt med bemötandet men underbart att ni fick se er livliga lilla son! <3

Ligger och vilar tills vi ska åka om 1timme och titta på vår lilla skruttgroda.=D

Får vi se om vi blir flyttade åt något håll, gissar det blir några dagar tillbaka här med.

Njut nu av bilderna.. =)
  • nygift
    Mellisen81 skrev 2015-01-13 12:34:19 följande:

Tråkigt med bemötandet men underbart att ni fick se er livliga lilla son! <3

Ligger och vilar tills vi ska åka om 1timme och titta på vår lilla skruttgroda.=D

Får vi se om vi blir flyttade åt något håll, gissar det blir några dagar tillbaka här med.

Njut nu av bilderna.. =)

Berätta hur de går är nyfiken. :)

Han såg ut som.en guldfisk när han gjorde nått med munnen ahaha så söt o så vinkade han :)

Njuter för fullt med bilderna :)

Kan du berätta hur stor eran lilla är när ni varit på rul. Enligt barnmorskan så var varan 15,2 cm
  • cher82
    nygift skrev 2015-01-13 12:17:36 följande:

Han ska heta Alexander :)

Åh va mysigt vilken tid ska ni på rul då??:)

Alexander är jättefint.

Vi ska dit sent på eftermiddagen, kl.17.30, hur ska jag klara heeela långa dagen? ;)

Vilken tid ska ni dit?
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-13 12:34:01 följande:

ÅH GRATTIS!!!!

GUD börjar nästan böla här på jobbet!

Haha förstår känslan haha försökte å hålla mig från yårar när vi såg honom :)
  • nygift
    cher82 skrev 2015-01-13 12:55:48 följande:

Alexander är jättefint.

Vi ska dit sent på eftermiddagen, kl.17.30, hur ska jag klara heeela långa dagen? ;)

Vilken tid ska ni dit?

Åh vad sent vi ska dit kl 11

Haha de undrar jag med hur du ska klara hah
  • Ellonbellon

Vi ska också på rul 4 februari vi har två första namn på en tjej, Melia och Alexandra. Den första blir en Melia om det blir en pojke får mannen välja och det blir ett indiannamn från hans hemland: Yamandu, uttalas jamando.... Tog mig två år att vänja mig vid, men ska kalla honom Yam... Är inte överförtjust men mannen älskar det så kan inte ta det ifrån honom.

• LillyAdelia

Tyckte Yamandu var fint!

Nygift, vad roligt! Och så får du se honom igen snart :)

Just nu tänker vi Ingrid/David men vi har så svårt med pojknamn. Så glad att vi fick en dotter först, hon hade förblivit namnlös som pojke!

• Ellonbellon
    LillyAdelia skrev 2015-01-13 15:25:03 följande:

Tyckte Yamandu var fint!

Nygift, vad roligt! Och så får du se honom igen snart :)

Just nu tänker vi Ingrid/David men vi har så svårt med pojknamn. Så glad att vi fick en dotter först, hon hade förblivit namnlös som pojke!

Tack, då är du den första! ;) Ska vara Yamandú eller något sånt, gick inte att skriva på mobilen. Är inte ens säker på stavningen. Men jag har i alla fall vant mig en del och tycker det kan gå bra. :)

Har inte heller några andra förslag på pojknamn så det duger :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015